Menu

بازی جدیدی از سری Alien در حال ساخت است (آپدیت شد)

خبر اصلی: عنوان Alien: Isolation یکی از بازی‌های جالب اقتباسی از سری فیلم ترسناک و محبوب Alien بود که در سال 2014 منتشر شد و با بازخوردهای خوبی روبه رو شد. این بازی اگرچه بی‌نقص نبود، اما در مجموع تجربه‌ای هیجان انگیز را ارائه می‌داد و بسیاری علاقه به ساخت دنباله‌ی آن دارند، اکنون به نظر می‌رسد استودیوی Creative Assembly و شرکت Sega قرار است بالاخره دنباله‌ی این بازی را عرضه کنند.

به گزارش پردیس گیم، شرکت 20th Century Fox در روز 22 نوامبر (1 آذر) نام تجاری‌ای با عنوان Alien: Blackout را ثبت کرد که با توجه به توضیحات آن و وجود عبارت‌هایی همچون computer game and video game software، به طور حتم می‌توان گفت که این نام تجاری قرار است نام یک بازی باشد. شما از طریق این لینک می‌توانید صفحه‌ی این نام تجاری را مشاهده کنید.

الان تقریبا مطمئنیم Alien: Blackout نام یک بازی است، اما آیا این یک بازی کاملا جدید است یا قرار دنباله‌ای بر Alien: Isolation باشد؟ با توجه به آگهی‌های شغلی استودیوی Creative Assembly، ما می‌دانیم این توسعه دهنده هم اکنون مشغول ساخت یک بازی اول شخص تاکتیکی شوتر است، اما مدتی پیش هم منابع Eurogamer اعلام کردند که این استودیو در حال ساخت نسخه‌ی جدید Alien نیست؛ با اینحال ممکن است این خبر نادرست باشد.

رویداد The Game Awards 2018 مدتی دیگر برگزار می‌شود و قرار است تا در آن بازی‌های جدید زیادی معرفی شوند و انتظار می‌رود که اگر بازی‌ای با نام Alien: Blackout در کار باشد، در آن معرفی شود.

آپدیت: طبق اعلام وب سایت DualShockers، این نام تجاری مربوط به بازی جدیدی از سری Alien می‌باشد که توسط شرکت FoxNext در حال توسعه است. این شرکت زیر نظر کمپانی 20th Century Fox فعالیت می‌کند.

نظر شما چیست؟ آیا علاقه به ساخت دنباله‌ی این بازی دارید؟ انتظاراتتان از این دنباله چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.