Menu

عنوان Crackdown 3 از هیچ گونه پرداخت درون برنامه‌ای و لوت باکس استفاده نمی‌کند

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dsogaming، در یک مصاحبه با Windows Central، "جوزف استاتن" از شرکت Microsoft اعلام کرد که عنوان Crackdown 3 از هیچ گونه پرداخت درون برنامه‌ای و لوت باکس استفاده نخواهد کرد. به نظر می‌رسد که Microsoft قصد دارد تا از این موارد مورد بحث در صنعت گیمینگ فاصله بگیرد.

از "جوزف استاتن" درمورد آینده و محتوای بعد از انتشار بازی سوال شد و او چنین پاسخ داد:

"ما در حاضر به چیزی متعهد نیستیم و هنوز در حال آزمایش آن هستیم که ببینیم بهترین کار برای انجام دادن چیست. ما به دنبال این هستیم که ببینیم چه چیزی برای مردم سرگرم کننده است و قصد داریم که بهینه سازی در قسمت تعادل بازی پیاده سازی کنیم. به علاوه موارد گفته شده، ما به موارد بلند مدت بازی نیز فکر می‌کنیم. قصد شرکت این نیست که پرداخت درون برنامه‌ای و لوت باکس در بازی قرار دهد. البته چیزهای زیادی برای باز کردن وجود خواهد داشت و تمامی این موارد در قسمت‌های مختلف بازی وجود دارند."

با انتشار این خبر قطعا بسیاری از بازیکنان خوشحال شده‌اند. البته باید در نظر داشت که "جوزف" بیان کرد که فعلا به چیزی متعهد و پایبند نیستند و این امکان هم دارد که در آینده و بعد از عرضه بازی شرکت Micorosoft به دنبال پرداخت درون برنامه‌ای برود. با تمام این اوصاف، فعلا خبری از لوت باکس و پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد بود.

Crackdown 3 در تاریخ 26 بهمن برای Xbox One و PC عرضه خواهد شد.