Menu

فراخوان عضویت در تیم خبری پردیس‌گیم

دور جدید فراخوان بخش خبری سایت پردیس‌گیم، برای جذب نیروی جدید در بخش خبری آغاز شد. در صورتی که علاقه مند به حضور در بخش خبری پردیس‌گیم هستید، لطفا نکات زیر را با دقت مطالعه کنید:

برای عضویت در بخش خبری سایت پردیس گیم چه شرایطی لازم است؟

1- افرادی که به استخدام سایت پردیس‌گیم در می آیند موظف هستند در طول هفته حداقل 7 خبر و در طول ماه حداقل 30 خبر را ترجمه کنند. همچنین به مدت یک هفته افراد بصورت آزمایشی مورد استفاده قرار می گیرند و استخدام رسمی پس از یک هفته خواهد بود.

2- افراد متقاضی باید مهارت لازم را در زمینه ترجمه زبان انگلیسی داشته باشند و از سوی دیگر داشتن ادبیات مناسب در نگارش خبر به اندازه مهارت در زبان انگلیسی برای انتخاب افراد تاثیر گذار است.

چگونه می توانم درخواست عضویت دهم ؟

برای شرکت در فراخوان لطفا از طریق پیام خصوصی به سرپرست بخش خبری پردیس‌گیم پیام داده و یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس [email protected] با ما در ارتباط باشید و عنوان پیام شما "خبرنگاری" باشد. در پیام خود نیز موارد زیر را باید ارائه دهید:

الف نام و نام خانوادگی به همراه سن

ب میزان مهارت در زمینه زبان انگلیسی ( در صورت داشتن مدارک و تحصیلات آکادمیک زبان این موضوع ذکر شود )

ج- در صورتی که سابقه کار به عنوان مترجم یا خبرنگار در سایر مراجع را دارید، جزئیات این فعالیت را ذکر کنید.

د- میزان سابقه و تجربه شما در زمینه بازی کردن و گیم به چه صورت است.

چه زمانی به پیام من پاسخ داده می شود؟

در صورت کامل بودن اطلاعات درخواست شده، طی مدت زمان کوتاهی به پیام شما پاسخ داده خواهد شد و چند لینک برای ترجمه به شما ارائه می‌شود. سپس در مدت زمانی که تعیین می شود شما باید متون خود را بصورت ترجمه شده و کامل ارسال کنید. در صورت ارسال بصورت کامل، نمونه کارهای نهایی شما بررسی می‌شود.

آیا در ازای فعالیت در بخش خبری، حقوقی نیز دریافت خواهم کرد؟

تمامی خبرنگاران و نویسندگان پردیس گیم در ازای فعالیت خود از حقوق ریالی بهره مند خواهند شد و جزئیات حقوق در پاسخ به پیام درخواست عضویت ذکر می‌شود.

با تشکر – مدیریت سایت پردیس گیم