Menu

کاربر Stallion83 به رکورد 2 میلیون امتیاز Gamerscore در شبکه Xbox Live دست پیدا کرد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Wccftech، کاربر "Stallion83" با دست‌یابی به مقدار باورنکردنی 2 میلیون امتیاز Gamerscore در شبکۀ Xbox Live، تاریخ‌ساز شد. او در صفحۀ توییتر خود نوشت:

"من 13 سال پیش با گرفتن 5 امتیاز Gamerscore پس از باز کردن اچیومنت 'Cluster Buster' در عنوان Hexic HD، برای اولین‌بار عاشق اچیومنت‌های Xbox شدم. دیشب در عنوان Halo: Master Chief Collection اچیومنتی باز کردم که امتیاز Gamerscore من را به مقدار 2 میلیون رساند. من اینگونه عشقم را که از وجود بازی‌های ویدئویی می‌خروشد، نشان می‌دهم."

"Stallion83" که در دنیای واقعی با نام "Ray Cox" شناخته می‌شود، تصمیم گرفت که با بازی کردن عنوان Halo: MCC به رکورد 2 میلیون امتیاز Gamerscore برسد. او با باز کردن اچیومنت Legend (که 50 امیتاز ارزش دارد و برای باز کردن آن، بازیکن باید تمام مراحل Campaign را در درجۀ سختی Legendary تمام کند) موفق شد تا به این هدف برسد.

شغل حرفه‌ای او به عنوان شکارچی اچیومنت از 13 سال پیش و در کنسول Xbox 360 آغاز شد، هنگامی که سیستم اچیومنت و Gamerscore برای اولین‌بار در این کنسول پیاده‌سازی شد.

xbox

"Cox" همچنین اولین‌ نفری بود که در تاریخ 3 مارس 2014 به رکورد 1 میلیون امتیاز Gamerscore رسید. در سال 2013 و طی مراسم عرضۀ کنسول Xbox One هم شرکت مایکروسافت برای قدردانی از تلاش و زحمت Stallion83، به او عضویت مادام العمر Gold اهدا کرد.

علاوه بر این موارد، او به مدت چندین‌سال رکورددار کتاب گینس در بخش امتیاز Gamerscore در شبکۀ Xbox Live بوده است و همچنان برای مدت قابل پیش‌بینی صاحب این رکورد خواهد ماند.

اگر شما هم علاقه‌مندید تا قدم در راه Stallion83 بگذارید، سایت رسمی او راهنمایی‌های متعددی در مورد بازی‌هایی که بسریع می‌توان Gamerscoreهای مهم آن را بدست آورد، ارائه می‌دهد.