Menu

لارنس فیشبورن و ایان مک شین به فیلم John Wick 3 بازگشتند

کینگ باوریریا(Ian McShane) و وینستون(Laurence Fishbunrne) در عکس رسمی فیلم John Wick 3: ParaBellum که سال دیگر منتشر میشود با هم حضور داشتند و به نوعی گذرشان به هم دیگر خورد.

خبر حضور Fishburne و Laurence سال قبل، در لیست بازیگران فیلم John Wick 3 اعلام شد و این امر تایید شد اما این عکس به شکل رسمی تایید کرد که این خبر حتمی است و احتملا در بعضی از نقاط فیلم با هم همکاری‌خواهند کرد.

McShane ابتدا در نقش وینستون در فیلم اول جان ویک ایفای نقش کرد. این سری فیلم شخصیت وینستون را به شکل شخصیتی نمادین و قدرتمند در دنیای قاتل ها و مزدور های زیرزمینی نشان داده است. اگرچه وینستون اهمیت خاصی به جان نشان میدهد با اینکه او را در قسمت دوم این سری فیلم طرد کرده بود و دلیلش هم این بود که قانون شماره یک سازمان را زیر پا گذاشته بود و این قانون، مرتکب نشدن قتل داخل هتل بود.

از طرف دیگر کینگ باوری رابطه دوستانه کمتری با جان دارد؛ نسبت به وینستون البته. کینگ باوری را با نام حاکم شهر نیویورک میشناسند. و وجود این ۲ شخصیت در کنار هم در عکسی که اکانت رسمی توییتر فیلم John Wick 3 منتشر کرد نشان میدهد که این ۲ شخصیت با اینکه تا حالا با هم همدست نبوده اند اما این دفعه احتمالا شاهد همکاری آنها خواهیم بود.

اگرچه مسائل بین این ۲ دوست قدیمی خیلی آرام نبوده است اما فیلم جان ویک ۳ قصد دارد تا دوستی را به تاریخ قابل احترام این دو شخصیت بگرداند و همچنین به مسائل و شخصیت خود جان با توجه به فیلم های گذشته بپردازد.

این را هم میدانیم که وینستون و کینگ باوری دلیلی برای جنگ با هم ندارند و این احتمال وجود دارد که در کنار هم با شخص‌ دیگری مبارزه کنند. در کپشن این عکس نوشته شده بود:

دوستان قدیمی، دشمنان جدید

که نشان دهنده این است که این دو شخصیت با هم جنگ نخواهند کرد.

نوشته لارنس فیشبورن و ایان مک شین به فیلم John Wick 3 بازگشتند اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.