Menu

فیلم Crazy Rich Asians تغییرات بزرگی در پایان بندی رمان ایجاد کرده است

فیلم Crazy Rich Asians ساخته ی Jon M. Chu تغییرات زیادی در رمان کوین کوان که کتاب این فیلم را نوشته است به همراه خواهد داشت، مخصوصا وقتی که با پایان این رمان نزدیک میشویم. صنعت هالیوود برای دهه ها است که رمان ها را به تصویر میکشد و از آنها فیلم تولید میکند اما این امر که شخصیت ها و اتفاقات رمان تغییر کند خیلی احتمال کمی دارد و معمولا به داستان اصلی‌ پایبند میمانند. در فیلم Crazy Rich Asians ساخته‌ی Chu و با نویسندگی پیتر شیارلی و ادل لیم، تقریبا با اتفاقات رمان همگام است.

محتوای داستان Crazy Rich Asians داستان عاشقی (ریچل چو) که در دانشگاه نیویورک پرفسور اقتصاد است و در زمان فراغت خود با معشوقه خودش ،(نیک یانگ) به سنگاپور میرود. ریچل، در سنگاپور با خانواده بسیار ثروتمند (نیک) آشنا میشود که شامل مادرش ،الینور، و دوست کالج او ، پیک لین ، و دوستان بسیار صمیمی نیک میشود.

ولی متاسفانه این سفر آن طور که فکرش را میکرد پیش نرفت چرا که الینور مادر نیک عقیده دارد که این دختر برای پسرش یعنی نیک به اندازه کافی مناسب نیست. در رمان این داستان در آخر این دو زوج در خوبی و خوشی ازدواج میکنند و زندگیشان را ادامه میدهند که با رضایت الینور همراه است.

البته که تقریبا غیر ممکن است تا تمام جنبه های رمان را تبدیل به فیلم کنیم، به همین دلیل شخصیت ها و داستان های دیگری در این فیلم وجود دارد که تغییرات را به داستان Crazy Rich Asians میاورد. یکی از بزرگترین تغییراتی که شاهد هستیم پایان این داستان است و این احتمال این وجود دارد که چون فیلم Crazy Rich Asians درباره داستان و عشق بین نیک و ریچل است داستان و شخصیت آسترید که در نسخه رمان این داستان وجود دارد یا بخشی از آن حذف شود و یا حتی به طور کامل حذف شود.

نوشته فیلم Crazy Rich Asians تغییرات بزرگی در پایان بندی رمان ایجاد کرده است اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.