Menu

بیش از 800 نفر روی نسخه بازسازی شده‌ی Resident Evil 2 کار کرده‌اند

میدانستیم مسیر ساختن دوباره‌ی جادویی که Resident Evil 2 باشد کار بزرگی خواهد بود ولی نمیدانستیم قرار است به اندازه‌ی 800 توسعه‌دهنده بزرگ باشد. طبق پخش زنده‌ای از Capcom NHK که در ژاپن روی آنتن رفت، نویسنده‌ی کتاب تاریخچه‌ی Resident Evil که در آینده شاهد آن خواهیم بود، قسمت مهمی از این پخش را در حساب توئیتر خود منتشر کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، "الکس انیل"، طرفدار دو آتشه و نویسنده‌ی کتابی که به آن اشاره شد، تصویری به اشتراک گذاشته که در کپشن آن تیم این پروژه را با گروه توسعه‌ی Resident Evil 6 مقایسه می‌کند. طبق پُست او، "قابل توجه‌ترین نکته‌ی برنامه‌ی Capcom NHK در هفته گذشته این بود که 800 (هشتصد) نفر روی توسعه‌ی #RE2 remake کار می‌کنند. این عدد شامل برنامه‌نویس‌ها، مدل‌های تصویربرداری، موشن کپچر و غیره می‌شود. این حجم از تقریباً 600 نفری که روی RE6 کار کردند هم بیشتر است."

برای اینکه زاویه دید بهتری فراهم کنیم تا متوجه شوید توسعه‌ی یک بازی چقدر سخت میتواند باشد، عنوان Red Dead Redemption 2 بیش از 1000 کارمند داشت! این تعداد افراد که روی هدف مشترکی فعالیت می‌کنند رقم واقعاً بزرگی است!

با اینکه این نسخه را یک remake می‌نامیم و توسط اکثر مطبوعات هم با همین عنوان نام برده می‌شود، نباید مثل یک بازسازی سنتی به آن نگاه کرد. مدیر تجاری آقای "مایک لان" به تازگی شفاف کرد چرا تیم توسعه از این برچسب به خصوص روی گردان هستند. وی طی مصاحبه‌ای اظهار نمود؛ "مو به مو مانند نسخه‌ی اصلی نخواهد بود. افرادی بازی را تجربه کرده‌اند، برخی یکبار انجامش داده‌اند و بعضی هزاران بار، چون بازی مورد علاقه‌شان بوده. ما میخواستیم حتی برای کسانی که هزار بار بازی را به اتمام رسانده‌اند، حس تازگی ایجاد کنیم. برای همین اسم بازسازی را رویResident Evil 2 نمیگذاریم. این یک بازی جدید است که روی بنای قبلی ساخته شده."

قرار نیست از همان معماها، شیوه‌ی روایت داستان، جامپ اسکرها، طراحی ساختمان‌ها و حتی دشمنان نسخه‌ی اصلی استفاده کنند. با اینکه قوس اصلی خیلی مشابه قبل خواهد بود و احساس و تجربه کلی همانند نسخه اصلی است، خود بازی خیلی متفاوت ساخته شده. یک چیز تازه.

اگر به دنبال تجربه‌ی بازی‌های نوستالژیک خود با گرافیک به روز رسانی شده هستید، خوشحال می‌شوید که بشنوید کارگردان RE2 remake علاقه‌ی خود به بازسازی سایر نسخه‌ها را نیز اظهار کرده.

نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Resident Evil 2 در تاریخ 5 بهمن 97 برای Xbox One، PlayStation 4 و PC عرضه خواهد شد.