Menu

Skybound ادامه توسعه فصل پایانی The Walking Dead را رسماََ آغاز کرد

در 21مین روز ماه سپتامبر سال جاری شرکت Telltale Games که برای ساخت عناوین جذابی مانند The Wolf Among Us، The Walking Dead و Tales from the Borderlands شناخته می‌شود با تعدیل نیرو مواجه و در نهایت تعطیل شد. برای هفته‌ها مشخص نبود که چه بر سر پروژه‌های محبوب این شرکت خواهد آمد و آیا بازی اخیر آن‌ها نیز به پایان خواهد رسید یا نیمه کاره رها می‌شود.

پس از مدتی "رابرت کیرکمن" از Skybound Entertainment اعلام کرد که تیم آن‌ها برنامه دارد The Walking Dead: The Final Season را تکمیل کند تا به کسانی که Season Pass را خریدا کرده‌اند ارائه شود. البته این شرکت قول داد کار ساخت قسمت‌های بعدی را با اعضای قدیمی قبلی Telltale Games ادامه دهد تا حال و هوای همیشگی سری حفظ شود و داستان کلمنتاین نیز به پایان برسد.

امروز شرکت Skybound در به روز رسانی اعمال شده بر روی سایت رسمی خود، خبر ادامه مراحل ساخت قسمت‌های آخر The Walking Dead را اعلام کرد. این خبر پس از اعلامیه حذف عناوین قدیمی Telltale Games بر روی استیم منتشر شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، در وبسایت رسمی Skybound آمده است:

"کارهای قانونی زیادی صورت گرفته تا ما به مرحله شروع توسعه قسمت‌های پایانی بازی برسیم. ما در رابطه با این موضوع بسیار هیجان زده‌ایم که به شما بگوییم تیم پر شوری که بر روی قسمت‌های قبلی TWD کار کرده بودند کار ساخت قسمت‌های پایانی را در حال حاضر ادامه می‌دهند."

با توجه به اعلانات شرکت، تاریخ عرضه هر دو قسمت به زودی اعلام خواهد شد و به تمام کسانی که نسخه Season Pass را خریداری کرده‌اند اطمینان داده شد که قسمت‌های پایانی را دریافت خواهند کرد و نیازی به خرید دوباره نخواهد بود.

همچنین در وب‌سایت رسمی Telltale نیز پستی به روز رسانی شده که اعلام می‌کند توسعه‌ی قسمت‌های نهایی The Walking Dead: The Final Season هم اکنون ادامه پیدا کرده است.

"به خاطر صبرتان در حینی که با Telltale کار میکردیم تا کنترل THE WALKING DEAD را به دست بگیریم متشکریم. کارهای بسیاری از لحاظ حساب داری و قانونی انجام شد تا به اینجا برسیم که بتوانیم آستین‌هایمان را بالا بزنیم و کار اصلی را شروع کنیم. بعد از اینکه Telltale درهایش را بست، بازی، متأسفانه، قابلیت کار شدن رویش را نداشت بنابراین تاریخ انتشار قسمت‌های 3 و 4 تأخیر پیدا کرد. ولی، هیجان‌زده هستیم که خبر دهیم خیلی از اعضای با استعداد و مشتاق تیم که روی بازی اصلی کار می‌کردند امروز تلاش‌های توسعه را ادامه دادند!

به زودی، تاریخ انتشار دو قسمت باقی‌مانده را اعلام می‌کنیم. احتمال دارد حین نقل و انتقالاتمان برای چند روز فصول قبلی بازی برای خرید در دسترس نباشند ولی وحشت نکنید! به محض ممکن همه چیز را دوباره آنلاین خواهیم نموند. اگر قبلاً فصل چهارم را خریداری کرده‌اید، نیازی نیست دوباره پولی پرداخت کنید؛ قسمت‌های آینده به محض انتشار از طریق خریدتان در دسترس قرار خواهند گرفت.

لطفاً از سایت Skybound ما برای به روز رسانی‌های آینده درمورد بازی دیدن کنید!"

به نظر می‌رسد سرانجام برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز صورت گرفته و پروژه آخر Telltale تکمیل خواهد شد. امیدواریم شاهد یک جمع بندی هیجان انگیز و خداحافظی آبرومندانه‌ای باشیم.

نظر شما در این باره چیست؟