Menu

کیسی هادسون از Bioware: بازی‌های Mass Effect و Dragon Age به طور مستقیم تحت تاثیر Anthem قرار نخواهند گرفت

Anthem به عنوان یکی از بازی‌های بزرگی که قرار است تا در سال بعد منتشر شود، تا به حال شاهد تغییرات قابل توجهی نسبت به فرانچایز‌ها و داستان‌های نمادینی که از استودیو Bioware دیده‌ایم،‌ بوده است. در همین حال کیسی هادسون (Casey Hudson) از استودیو Bioware اشاره کرده است که این شوتر مورد انتظار لزوما بازی‌های بعدی استودیو، یعنی Dragon Age و Mass Effect که از فرانچایز‌های پرچمدار استودیو هستند را هدایت نخواهد کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، مدیر کل BioWare، کیسی هادسون، در صفحه توییتر خود اظهارات آگاه کننده‌ای را در رابطه با Anthem و پتانسیل ساخت نسخه‌های بعدی از فرانچایز‌های Dragon Age و Mass Effect ارائه کرد.

هادسون به طور خاص اشاره کرد که Anthem، به عنوان بازی‌ای که بر روی تجربه آنلاین چندنفره‌_گرا متمرکز است، عنوان ویژه‌ای است که در بسیاری از جهات نسبت به دیگر IP‌های استودیوی ما، منحصر به فرد خواهد بود و تاثیر مستقیمی بر روی جهت و مسیر هر دو فرانچایز Dragon Age و Mass Effect و انتظاراتی که طرفداران از آن‌ها دارند، نخواهد داشت.

در عوض، هادسون توضیح داد که "وقتی که یک نسخه از Dragon Age را می‌سازیم،‌ این نسخه کاملا براساس چیزی که یک Dragon Age باید باشد طراحی می‌شود. همین قضیه در مورد ساخت نسخه بعدی از فرانچایز Mass Effect به کار برده می‌شود، زیرا که هر دو سری به عنوان تجربه‌ای تک نفره و روایت محور شناخته شده‌اند.

"Anthem عنوان ویژه‌ای است که در بسیاری از جهات نسبت به دیگر IP‌های استودیوی ما، منحصر به فرد خواهد بود و آن چه که این عنوان به بازی‌های آینده ما اضافه می‌کند چیزی است که درباره‌ی طراحی بازی یاد می‌گیریم و آن تکامل مداوم است"

Anthem در تاریخ 3 اسفند 1379 برای PS4 ،Xbox One و PC منتشر می‌شود. همچنین بر اساس خبری که به تازگی منتشر شده است تمامی محتویات داستانی Anthem رایگان خواهد بود،‌ می‌توانید جزئیات مربوط به این خبر را در اینجا مشاهده کنید.