Menu

حضور عنوان Death Stranding در نمایشگاه Tokyo Game Show 2018 تائید شد

امروز استودیوی Kojima Productions اعلام کرد که عنوان مورد انتظار Death Stranding در نمایشگاه Tokyo Game Show 2018 حضور دارد، البته هنوز انتشار تریلر جدید این بازی تائید نشده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، مدتی پیش در توئیتر رسمی استودیوی Kojima Productions که قرار است در تاریخ 23 سپتامبر (1 مهر) شاهد یک رونمایی ویژه از نسخه‌ی ژاپنی بازی Death Stranding باشیم و تعدادی از اعضای تیم توسعه دهنده هم در جریان این رونمایی حضور خواهند داشت. همچنین قرار است شاهد محصولات جدیدی برای فروشگاه Kojima Productions باشیم.

در حال حاضر مشخص نیست که تریلر جدیدی از این بازی منتشر می‌شود یا نه، اما به نظر می‌رسد که حداقل می‌توان شاهد انتشار اطلاعاتی جدید باشیم.

آخرین تریلر عنوان Death Stranding در جریان نمایشگاه E3 2018 به نمایش درآمد و قسمت‌هایی از گیم پلی بازی را نشان می‌داد. هنوز تاریخ انتشاری برای این بازی اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد که در سال آینده‌ی میلادی می‌توان انتظار انتشار این بازی را داشت.

نظر شما چیست؟ آیا تریلر جدیدی از این بازی نمایش داده می‌شود یا شرکت Sony سوپرایزهای خود را برای نمایشگاه‌هایی همچون PlayStation Experience ،PlayStation Meeting و The Game Awards نگه داشته است؟