Menu

معرفی انیمیشن داستان اسباب بازی 3 – Toy Story 3 2010

چند سالی از داستان اسباب بازی 2 گذشته و حالا اندی که هفده سالِ شده داره خودش رو برای رفتن به دانشگاه آماده میکنه. دیگه هرچقدر هم عروسک هاش رو دوست داشته باشه ولی دانشگاه و خوابگاه و کلاس درس و اینها جای جالبی برای عروسک بازی نیست. بیایید با قسمت سوم داستان اسباب بازی Toy Story 3 همراه بشیم و ببینیم وقتی که صاحب اسباب بازی ها بزرگ میشه چه اتفاقی برای اونها میفته.وودی و باز و بقیه عروسک ها شب میخوابن و صبح که بیدار میشن میبینن توی یک مهدکودک هستن!

اندی با خودش فکر کرده حالا که داره میره دانشگاه میتونه اسباب بازی هاش رو به جایی بده که کسای دیگه باهاشون بازی کنن. حالا شما ممکنه فکر کنید که توی مهدکودک پر از بچه های گوگولی و قشنگ و آروم و مهربون هست ولی حداقل این یکی مهدکودک با بقیه فرق داره. بچه های این مهدکودک با انگشت های چرب و چیلی و کثیفشون کلن اعتقاد زیادی به بازی کردن با اسباب بازی ها ندارن، بیشتر دوست دارن سر اسباب بازی ها رو بکنن و چشم هاشون رو در بیارن و پاره پوره شون کنن!!

نه دیگه، اینجا مهدکودک نیست، اینجا جهنمه و اصلن عاقلانه نیست که عروسک ها بخوان توی جهنم بمونن و صداشون در نیاد و دنبال راه فرار نباشن. باز با شعار یکی برای همه و همه برای یکی نقشه میکشه که چطوری از این جهنم دره فرار کنن، عروسک های بیچاره اونجا همه که درب و داغون شدن به اونها می پیوندن و همه برای آزادی و رهایی تلاش میکنن. بنظرتون می تونن موفق شن؟ حتی اگه موفق شدن بعدش چیکار کنن؟ چطوری به خونه اندی برگردن؟ خوب پس، بیایید با هم آخرین قسمت داستان اسباب بازی (البته آخرین تا الان) رو ببینیم تا بفهمیم چه اتفاقاتی قراره توی دنیای اونها بیفته….

 

کارگردان : Lee Unkrich | بازیگران : Tom Hanks, Tim Allen, Joan Cusack

خلاصه داستان : انیمیشن داستان اسباب بازی 3 2010، اندی دیگه بزرگ شده و داره روانه رفتن به دانشگاه میشه و اسباب بازی هاش که وودی و باز هم جزء اونا هستن هم میرن که داخل اتاق زیرشیروونی انبار شن. ولی قبل از اینکه این اتفاق بیفته به صورت تصادفی دور انداخته میشن و توسط یک آدم آشغال جمع کن برداشته میشن و سپس اونا میبینن تو یک جایی مثل مهدکودک هستن و بچه هایی خطرناک و شیطون رو در اطرف خودشون میبینن که هر لحظه امکان …

معرفی انیمیشن : داستان اسباب بازی 3 (Toy Story 3) یک پویانمایی سه بعدی/آیمکس آمریکایی در سال 2010 است، که توسط استودیو انیمیشن پیکسار ساخته و به وسیله والت دیزنی منتشر شد. این سومین قسمت از سری داستان‌های داستان اسباب بازی است، سری‌های اول و دوم این فیلم توسط استودیوی پیکسار ساخته شد اما در قسمت سوم این انیمیشن پیکسار با همراهی دریم ورکس به تولید آن پرداخت. این پویانمایی موفق‌ترین تولید مشترک پیکسار و دریم ورکس انیمیشن بوده‌است.

داستان اسباب بازی 3 با کارگردانی لی آنکریچ در 18 ژوئن 2010 در آمریکا اکران شد.تام هنکس، تیم آلن، جوان کیوزاک، دو ریکس، استیل هریس، جان رواتزنبرگ، والاک شاون، جِف پیدجن، جودی بنسون، ر. لی اِرمی، جان موریس، و لائوری مِتکالف همه نقش‌هایی را که در قسمت‌های گذشته داشته‌اند دوباره خواهند داشت. جیم وارنی، که نقش سگ خوش ژست را در دو قسمت ابتدایی بر عهده داشت، و جو رانتف، که در نقش‌های لنی و ویزی بود، هر دو پس از انتشار دومین قسمت این فیلم جان خود را از دست دادند.

این فیلم در سال 2011 در هشتاد و سومین دوره مراسم اسکار برنده جایزه اسکار بهترین پویانمایی سینمایی و بهترین ترانه اوریژینال شد.داستان اسباب‌بازی 3، دومین انیمیشن پرفروش تاریخ و شانزدهمین فیلم پرفروش جهان است. (تا ژانویهٔ ۲۰۱۶).

جوایز و افتخارات :

  • برنده اسکار بهترین ترانه
  • برنده اسکار بهترین انیمیشن
  • کاندیدای اسکار بهترین تدوین صدا
  • کاندیدای اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی
  • کاندیدای اسکار بهترین فیلم

 

دانلود تریلر انیمیشن : دانلود

 

دانلود انیمیشن داستان اسباب بازی