Menu

دانلود موسیقی متن بازی POKKEN TOURNAMENT / POKEMON TEKKEN

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با آلبوم موسیقی متن بازی POKKEN TOUNAMENT اثر Hiroki Hashimoto در خدمت شما هستیم.

بازی Pokken Tournament (که در آلمان با نام Pokemon Tekken شناخته می‌شود) عنوانی در سبک فایتینگ Arena محور بوده که توسط BANDAI NAMCO Studios توسعه یافته و توسط نیتندو و The Pokemon Company در 16 جولای 2015 بر روی دستگاه‌های آرکید، و همچنین در 18 مارچ 2016 به صورت انحصاری برای کنسول Wii U عرضه شد. این بازی، ویژگی‌های محبوب دو سری پرطرفدار TEKKEN و Pokemon را با هم ترکیب می‌کرد و به بازیکنان اجازه می‌داد تا با انتخاب یکی از پوکمان‌های موجود در بازی، به صورت آفلاین و یا آنلاین به نبرد با CPU و یا سایر بازیکنان بپردازند.

این بازی پس از عرضه به موفقیت بسیار خوبی دست یافت و توانست تا انتهای سال 2016، حتی عنوان Street Fighter V را نیز از لحاظ فروش، پشت سر بگذارد. هرچند که نسخه‌ی آرکید آن به خاطر سخاوت بیش از اندازه‌ی سازندگان (اجازه 45 دقیقه بازی با هر ژتون) سودآوری چندانی به همراه نداشت و پس از مدتی، از سطح ژاپن جمع شدند. در سپتامبر سال 2017 نیز نسخه‌ای ارتقا یافته از این عنوان با نام Pokken Tournament DX برای کنسول Nintendo Switch عرضه شد که شامل محتویات جدیدی می‌شد و در عرض یک سال، یک میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

POKKÉN TOURNAMENT ORIGINAL SOUNDTRACK

سال انتشار: 2016

تعداد قطعات موسیقی: 46 قطعه

مدت زمان کلی: 02 ساعت و 14 دقیقه و 26 ثانیه

کیفیت: (MP3 320 (HQ

آهنگساز: Hiroki Hashimoto

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 313.51 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

(Battle (Mewtwo (موسیقی پیشنهادی)

Main Theme

Neos City

Ferrum Stadium (موسیقی پیشنهادی)

(Tellur Town (Autumn (موسیقی پیشنهادی)

(Synergy Burst (Final Boss

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم