Menu

تماشا کنید: تریلر معرفی بازی Draugen، عنوان متفاوت استودیو Red Thread Games

استودیوی مستقل نروژی Red Thread Games در نهایت از Draugen که بازی بعدی آن‌ها محسوب می‌شود, رونمایی کرد. چنان‌که بعضی از شما ممکن است به خاطر داشته باشید, خبر ساخت این بازی سال 1393 اعلام شده‌بود و سپس تایید شد که سال بعد روانه‌ی بازار خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Wccftech، تیم توسعه‌ی بازی نه تنها نخستین تریلر آن را منتشر کرد بلکه صفحه‌ی رسمی استیم بازی را نیز فعال کرد. Draugen برای کنسول‌های PC ،PlayStation 4 و Xbox One 1398 عرضه خواهد شد.

"استودیویی که برای شما عنوان Dreamfall Chapters را به ارمغان آورده‌ است، به همراه تیم خلاق پشت پرده‌ی بازی‌هایی چون Longest Journey و The Secret World, این‌بار قصد ساخت یک معمای روانشناسی اول شخص را دارند که حوادث آن در نروژ و اوایل دهه‌ی 1920 رخ می‌دهد.

سال 1923 است. شما قرار است نقش فردی به نام ادوارد چارلز هاردن (Edward Charles Harden) را ایفا کنید؛ یک مسافر آمریکایی که به نروژ سفر کرده تا خواهر گمشده‌اش را پیدا کند. اما شما در این راه تنها نیستید: در تمام طول این مسیر "لیسی" (Lissie) که تحت سرپرستی "ادواردگ است، شما را همراهی می‌کند؛ دختری جوان، مرموز، مستقل با رفتارهایی گیج کننده. شما می‌بایست با همراهی یکدیگر با جستجو پیرامون این منطقه‌ی ساحلی با مناظری خیره کننده —که در میان فلات و رشته‌کوه‌های نروژ قرار گرفته‌است — و کند و کاو در نقاط تاریکی که زیر این نمای چشم‌نواز قرار دارند، خواهر مفقود شده‌ي ادوارد را پیدا کنید."

ویژگی‌های کلیدی

  • شما تنها نیستید! به جستجوی نروژ ساحلی دهه‌ی 1920 با یاری همراهی مستقل که زنده‌ است‌ و نفس می‌کشد بپردازید.
  • با همراه خود، لیسی، ارتباطی حقیقی و مکالمه‌ای پویا داشته باشید.
  • داستانی هیجان‌انگیز را به واسطه‌ی چشمان یک راوی به شدت غیرقابل اطمینان تجربه کنید.
  • مسیر خود را از میان مناظر تماشایی که با شرایط جوی و وضعیت روحی ادوارد دگرگون می‌شود، پیدا کنید.
  • ” قصه‌ای درباره‌ی آن‌چه در زیر این سطح آرمیده‌ است “: تکه‌های این روایت میخکوب کننده، که با پیچ و تاب‌های غیرمترقبه همراه است، را به هم متصل کنید.

ویژگی‌های افزوده شده

  • موسیقی گوش‌نواز و منحصربه فرد با آهنگسازی سیمون پوول (Simon Poole) که برنده‌ی جوایز متعددی شده‌ است. (سازنده‌ی موسیقی بازی‌هایی چون: Dreamfall ،The Secret World ،The Park Dreamfall Chapters)
  • نویسندگی این اثر بر عهده‌ی رگنار تورنکویست می‌باشد. (خالق آثاری از جمله: The Longest Journey, Dreamfall ،The Secret World ،Dreamfall Chapters)
  • طراحی و توسعه‌ی آن توسط تیم پشت صحنه‌ی عنوان Dreamfall Chapters انجام گرفته‌است.
  • تمامی مراحل صداگذاری أن در کشور انگلیس با بهره‌گیری از فناوری ضبط سه بعدی شخصیت ها (motion-captured) صورت گرفته‌ است.

در زیر تریلر معرفی این بازی را مشاهده می‌کنید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

نظر شما چیست؟ آیا از طرفداران بازی‌های ماجراجویی هستید؟