Menu

دو بازی اول سری Command & Conquer ریمستر می‌شوند؛ بازگشت این سری به پلتفرم PC

این دو هفتۀ سپری شده برای طرفداران عناوین سبک استراتژی هم‌زمان کلاسیک بسیار خوب بود؛ عنوان Warcraft III: Reforged در مراسم Blizzcon معرفی شد و حالا هم شرکت EA اعلام کرده است که دو عنوان Command & Conquer و Command & Conquer: Red Dawn ریمستر می‌شوند. علاوه بر این موارد، بسته‌های الحاقی Counterstrike ،The Covert Operation و Aftermath نیز ارتقا می‌یابند. هنوز محتویات در بردارندۀ این دو ریمستر مشخص نشده‌اند (فرآیند توسعه به تازگی آغاز شده است)، اما نوید گرافیک 4K داده شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Wccftech، ریمستر دو عنوان Command & Conquer به Petroglyph، استودیویی که بیشتر اعضای آن همان اعضای سابق استدیو Westwood هستند، واگذار شده است. جمع کثیری از کسانی که بر روی عناوین اصلی سری C&C کار کرده بودند، به توسعۀ این دو ریمستر می‌پردازند؛ از جمله آقای "جو بوستیک (Joe Bostic)"، یکی از خالقان اصلی این سری، آقای "استیو تال (Steve Tall)"، برنامۀ‌نویس ارشد بازی و شخص دیگری که از آهنگ‌سازان محبوب این سری می‌باشد و از او نامی نبرده شده است.

آقای "جو بوستیک" در مورد بازگشت سری Coomand & Conquer گفت:

"از اینکه به عنوان Command & Conquer و Red Alert اصلی دوباره سر می‌زنم تا طرفداران قدیمی خوشحال شوند و این سری به طرفداران جدید معرفی شود، هیجان‌زده‌ام! برنامۀ جنگی ما این است که عناوین اصلی سری C&C را 'ریمستر' کنیم، نه 'ریمیک'. این تعریف کمی گنگ به نظر می‌رسد و به همین خاطر، شما هم وارد عمل می‌شوید.

انتظار دارم که دوباره با طرفداران این سری تعاملاتی داشته باشیم تا سری C&C را به اصل و ریشۀ خود که 'یادگیری آسان و سخت حرفه‌ای شدن' است، بازگردانیم. ما مشتاقیم تا تجربه‌ای ارائه کنیم که از اتصالات پیشرفته، قابلیت‌های گرافیکی و دیگر پیشرفت‌های فناوری که در سال 1995 وجود نداشتند، بهره گیرد. هم‌زمان که می‌خواهیم برنامۀ فازهای مختلف توسعۀ بازی را بچینیم، مشتاقم که ببینم طرفداران بازی چه می‌خواهند. اگر می‌توانستید زمان را به عقب برگردانید، از بازی‌های اصلی C&C چه می‌خواستید؟ ما به زودی فرآیند توسعه را آغاز می‌کنیم، پس الان بهترین زمان است که حرف‌های شما شنیده شود."

همانطور که آقای "بوستیک" گفت، می‌توانید هر آنچه که از ریمستر سری Command & Conquer توقع دارید را بیان کنید. برای این کار، ساب‌ردیت C&C بهترین مکان است.

عناوین ریمستر Command & Conquer در دست توسعه برای پلتفرم PC هستند و تاریخ عرضه آنها مشخص نشده است. در این ضمن، شرکت EA عنوان Command & Conquer: Rivals را روز 13 آذر امسال برای گوشی‌های هوشمند عرضه می‌کند.