Menu

امکان خرید Loot Boxها از Forza Motorsport 7 حذف شد؛ تغییرات گسترده در راه است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت dsogaming، کمپانی مایکروسافت و استودیوی Turn 10، طی یک به روز رسانی در آبان‌ ماه، امکان خرید Loot Boxها را از عنوان Forza Motorsport 7 حذف کرده‌اند. با توجه به اظهارات گروه توسعه‌ ی بازی،Loot Boxها به طور رسمی حذف شده و استودیوی Turn 10 ویژگی جدید فروشگاه بخش مسابقات را جایگزین آن‌ها‌ کرده‌ است، محلی که به بازیکنان امکان خرید مواردی چون ابزار رانندگی (Driver Gear)، کارت‌های تنظیماتی (Mod cards) و… را می‌دهد.

واضح است که این مطلب خبری بسیار خوب برای طرفداران بازی Forza Motorsport 7 می‌باشد. با این ‌که کمی دیرهنگام است (گرچه اطمینان داریم که در این برهه از زمان کمپانی مایکروسافت امید بیشتری به کسب درآمد کردن از طریق عنوان Forza Horizon 4 نسبت به Forza Motorsport 7 دارد.) اما کماکان با این وجود یک تغییر مورد پسند محسوب می‌شود.

علاوه‌ براین، استودیوی Turn 10تغییرا ی را بر روی تصادفات و برخوردها در Forza Motorsport 7 اعمال کرده‌ است که موجب ارتقای تجربه برای تمامی رانندگان در بخش تک نفره و نیز چند نفره خواهد شد. استودیوی Turn 10 اظهار دارد که امکان یافتن این تغییرات در سه منطقه ی مختلف از بازی وجود دارد:

  • ما اتلاف انرژی بین بدنه را اصلاح کرده‌ایم، همانند روش محاسبه‌ی اصطکاک چرخ ها در حین یک برخورد. این یک تحول جهانی است که منجر به وقوع تصادف‌های "نرم‌تر" می‌شود، جایی‌ که برخورد‌ها انرژی جذب می‌کنند و این واقعه طی مدت زمان بیشتری رخ می‌دهد.
  • در رویداد‌های چند نفره، برخوردها اکنون به صورت محلی برطرف و زمانی که بازی یک بروزرسانی از سایر بازیکنان در رقابتی مشترک را دریافت کند، درهم تلفیق می‌شوند.این بدان معناست که اکنون برخورد‌های چند نفره به مانند برخورد‌های تک نفره عمل می‌کنند، حتی در زمینه‌هایی با تاخیر بالا.
  • موقعیت جدید "دستیار برخورد" میزان چرخش بدنه‌ای را که خودرو می‌تواند طی یک تصادف به خودروی دیگر منتقل کند را محاسبه می‌کند. بازیکنان می‌توانند فعال یا غیرفعال بودن "دستیار برخورد" را انتخاب کنند و همچنین امکان ساخت Lobby هایی را خواهند داشت که از این دستیار استفاده می‌کنند (یا آن‌هایی که استفاده نمی‌کنند). این دستیار به منظور کنترل کردن آزار و اذیت سایر بازیکنان به وجود آمده است؛ و همچنین خودرویی که توسط خودورویی با دستیار فعال ضربه دیده است دستیار برخورد را دریافت می‌کند.

نظر شما درباره‌ این تغییرات چیست؟