Menu

Call of Duty: Black Ops 4 در ابتدا یک بخش کمپین داشته است + اطلاعاتی از محتویات آینده‌ی بازی

عنوان Call of Duty Black Ops 4 اولین بازی از سری خود بود که در آن خبری از بخش کمپین سنتی‌ای نبود. بخشی که در نسل پیشین جزو مهم‌ترین نقاط قوت بازی‌های خود بود، اما در نسل حاضر آنچنان چنگی به دل نمی‌زد. با اینحال اما به نظر می‌رسد اوضاع Black Ops 4 از همان ابتدا اینگونه نبوده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، ساعاتی پیش یکی از تسترهای تضمین کننده‌ی کیفیت (QA tester) اخراج شده‌ی استدیوی Treyarch با نام کاربری CallOfNobodyCares در انجمن Reddit اطلاعاتی را از بخش کمپین کنسل شده‌ی Call of Duty Black Ops 4 به اشتراک گذاشت که تا سال 2017 در جال توسعه بود. طبق گفته‌ی او، این بخش کاملا به طور دو نفره طراحی شده بود و شما برای انجام بازی نیاز به همکاری داشتید. حتی 5 مرحله هم به طور کامل برای آن ساخته شد، اما بعدها Treyarch تصمیم به حذف این بخش گرفت؛ زیرا که تیم توسعه دهنده خواهان افزودن مراحل بیشتری به آن بودند، اما محدودیت زمانی به آن‌ها اجازه‌ی انجام این کار را نمی‌داد. بعد از کنسل شدن کار بخش کمپین، Treyarch کار بروی Blackout و بخش زامبی را آغاز کرد.

علاوه بر آن فردی دیگر با نام CadZTrickZ در Reddit اطلاعاتی از محتوای آینده‌ی بازی را لو داد؛ او گفت که بخش Nuketown Zombies به طور حتم منتشر خواهد شد و همچنین یک حالت 4v4 برای بخش زامبی برنامه ریزی شده، اما امکان کنسل شدن آن وجود دارد.

جزئیات لو رفته از سوی این فرد به شرح زیر است:

  • اولین DLC بازی، یک پیش درآمد بر بخش داستانی Choas می‌باشد که 4 شخصیت جدید در خود دارد.
  • بخش Nuketown Zombies، صد درصد منتشر خواهد شد، اما تاریخی برای آن مشخص نشده است.
  • هر یک از DLC packهای بازی در خود یک نقشه‌ی مربوط به بخش زامبی دارند.
  • عرضه‌ی نقشه‌های بیشتری برای ادامه‌ی بخش داستان Aether برنامه ریزی شده است.
  • برنامه‌های برای تکمیل بخش 4v4 زامبی وجود دارد، اما امکان کنسل شدن این بخش هم وجود دارد.

علاوه بر آن CadZTrickZ گفت که قرار است محتویات کوچک دیگری هم به بازی بیایند، او همچنین افزود که Treyarch زیاد به باگ‌ها و کرش‌های بازی توجهی ندارد، حتی زمانی که در یک استریم اینگونه مشکلات پیش بیاید.

عنوان Call of Duty Black Ops 4 هم اکنون برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One در دسترس است. نظر شما چیست؟ آیا علاقه‌ای به تجربه‌ی محتویات گفته شده، دارید؟