Menu

تائید شد: بازی‌های Wasteland 3 و The Bard’s Tale IV همچنان مولتی‌پلتفرم باقی خواهند ماند

خبر اصلی: مدتی پیش و در جریان رویداد X018، شرکت Microsoft اعلام کرد که چند استودیوی جدید را خریداری کرده است. یکی از این استودیوها، Inxile Entertainment بود که سابقه‌ی درخشان در توسعه‌ی بازی‌های نقش آفرینی دارد. این اتفاق، یک موقعیت عالی برای هر دو طرف است و Microsoft می‌تواند با در اختیار گذاشتن بودجه‌ی مناسب برای Inxile Entertainment، فرصت بزرگی برای خلق عناوین عظیم‌تری توسط این تیم بااستعداد ایجاد کند. با اینحال اما مالکیت توسط Microsoft می‌تواند باعث انحصاری شدن بازی‌های مولتی‌پلتفرم در حال توسعه‌ی این استودیو شود؟ به نظر می‌رسد Inxile در تلاش است تا دو عنوان مورد انتظار آن‌ها یعنی Wasteland 3 و The Bard’s Tale IV همچنان مولتی‌پلتفرم باقی بمانند، البته هنوز اینکه آیا این امر محقق می‌شود یا خیر، مشخص نیست.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، استودیوی Inxile Entertainment درباره‌ی این موضوع در توئیتر گفت: "ما در تلاش هستیم تا تعهدات خود را در قبال بازی‌های Wasteland 3 و The Bard’s Tale IV انجام دهیم، اما فعلا سخت است که جواب نهایی را بگوییم؛ زیرا که روابط جدید ما با Microsoft به تازگی شروع شده است."

با توجه به این توئیت به نظر می‌رسد که این استودیو در تلاش است تا عناوین آینده‌ی خود را همچنان به صورت مولتی‌پلتفرم عرضه کند؛ البته آن‌ها برای عرضه‌ی بازی بر روی پلتفرم‌های PC و Xbox One مشکلی ندارند، اما با وجود مالکیت Microsoft امکان دارد که دیگر شاهد عرضه‌ی بازی‌ای برای PS4 و Mac از سوی این استودیو نباشیم.

عنوان The Bard’s Tale 4 هم اکنون بر روی PC در دسترس است و قرار است به‌زودی برای Mac ،Xbox One و PS4 نیز عرضه شود. Wasteland 3 هم برای انتشار در سال 2019 و برای پلتفرم‌های PC ،Mac ،Xbox One و PS4 برنامه‌ریزی شده است.

آپدیت: اخیرا بریان فارگو (Brian Fargo) از موسسین استودیوی InXile Entertainment در جریان مصاحبه‌ای با وب سایت Eurogamer تائید کرد که بازی‌های Wasteland 3 و The Bard’s Tale IV همچنان برای کنسول PS4 منتشر خواهند شد.

نظر شما چیست؟ آیا از طرفداران بازی‌های این استودیو هستید؟ لطفا نظرات خود را راجع به این موضوع در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.