Menu

تعداد بازیکنان حالت Blackout عنوان Call of Duty: Black Ops 4 مشخص شد + اولین تصویر از حالت Blackout

از زمان عرضه Call of Duty: Black Ops 4 این سوال در میان جامعه گیمر‌ها به وجود آمده است که حالت Blackout تا چه حد بزرگ خواهد بود؟ حال با تشکر از مصاحبه انجام شده توسط Gameinformer جواب این سوال را می‌دانیم. در طول بتایی که در آینده منتشر خواهد شد، 80 بازیکن قادر خواهند بود که در یک زمان در نقشه بسیار بزرگ قرار بگیرند، اما ممکن است این عدد در نسخه نهایی متفاوت باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، یکی از سران استودیوی Treyarch، دن بانتینگ (Dan Bunting)، می‌گوید نخستین تست این حالت با 100 بازیکن به اجرا درآمد که دقیقا همان عددی است که در دیگر بازی‌های بتل رویال مانند Fortnite و PUBG وجود دارد. اگر چه این عدد کاهش یافت، زیرا سازندگان بازی قصد داشتند تا مطمعن شوند که گیم‌پلی بازی به انداره کافی روان و خالص باشد، تا جایی که هیچ گونه افتی در بازی وجود نداشته باشد.

Gameinformer علاوه بر معرفی تعداد بازیکنان،‌ یکی از اولین تصاویر مربوط به این حالت جدید را منتشر کرد، که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید.

اولین تصویر منتشر شده از حالت Blackout

بتای حالت Blackout قرار است تا در تاریخ 19 شهریور برای PS4 منتشر شود، این بتا کمی بعد‌تر در تاریخ 23 شهریور برای PC و Xbox One منتشر می‌شود.

Call of Duty: Black Ops 4 قرار است در تاریخ 20 مهر 1397 برای پلتفرم‌هایی که در بالا ذکر شدند منتشر شود.