Menu

بازیگر نقش Geralt در سریال The Witcher مشخص شد

دقایقی پیش Netflix به صورت رسمی از بازیگر نقش اصلی سریال The Witcher رونمایی کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Polygon، "هنری کویل" (Henry Cavil) که بیشتر به واسطه اجرای نقش Superman شناخته می‌شود، نقش Geralt of Rivia را در سریال لایو‌اکشن شبکه Netflix به عهده خواهد داشت. "کویل" چند وقت پیش به ایفای این نقش ابراز علاقه کرده بود که در فضای مجازی نیز واکنش‌هایی جالب را به همراه داشت.

Netflix به جز بیانیه زیر، اطلاعات زیادی از نقش "کویل" و چگونگی آن در فصل اول سریال که 8 قسمت خواهد داشت، منتشر نکرد.

"Geralt of Rivia، یک شکارچی هیولای تنها، در تلاش است تا جای خود را در دنیایی که مردم از هیولاها و جانوران خطرناک‌تر هستند، پیدا کند. ولی وقتی سرنوشت او را به سمت جادوگری قدرت‌مند، و یک پرنسس جوان با یک راز خطرناک هدایت می‌کند، این 3 باید با همکاری یکدیگر تغییرات منطقه Continent را کنترل نمایند. "

Geralt of Rivia تاکنون در کامیک‌ها و کتاب‌های مصور بسیاری به تصویر کشیده شده است ولی بیشتر با سری The Witcher استودیو CD Projekt RED و مخصوصا The Witcher 3: Wild Hunt که یکی از بهترین بازی‌های سال 2015 بود، شناخته می‌شود.

"لارن اشمیت هیسریچ" (Lauren Schmidt Hissrich) که سابقه کار برروی سریال‌هایی نظیر Marvel’s Daredevil و Marvel’s The Defenders را در کارنامه دارد، به عنوان نویسنده ارشد و شورانر (Showrunner) این پروژه را مدیریت خواهد کرد. هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای این سریال اعلام نشده ولی انتظار می‌رود در سال 2020 شاهد پخش آن از سرویس استریم Netflix باشیم.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.