Menu

با نقدها و نمرات بازی Spider-Man همراه باشید؛ تاری که به هدف خورد

دو سال پیش بود که Sony طی یک سوپرایز در کنفرانس E3 2016 از بازی Spider-Man به عنوان انحصاری جدید کنسول خود رونمایی کرد. این‌بار دیگر این آی‌پی در دستان Activision نبود و حالا استودیوی Insomniac Games وظیفه ساخت آن را برعهده داشت که همین باعث خوشحالی طرفداران شد زیرا احتمالا قرار بود بالاخره شاهد یک بازی درخور این شخصیت محبوب باشیم.

در ادامه می‌توانید نگاهی به برخی از نقدها و نمرات بازی Spider-Man داشته باشید. توجه کنید که در صورت تغییر در میانگین نمرات، این پست به‌روزرسانی خواهد شد.

COGconnected: 100/100

"نمی‌توانم از فکر این بازی بیرون بیایم. هر لحظه فکر بازی کردن دوباره آن به سراغم می‌آید. تار زنی درخشان است و مبارزات هم عمیق و متنوع هستند و کارهای بسیار زیاد دیگری می‌توان انجام داد. داستان آن عاطفی و عمیق است و طرفداران این سری را با روش‌های مختلفی هیجان‌زده می‌کند. این یکی از بهترین بازی‌های سال است و صادقانه بگویم، یکی از بهترین‌ بازی‌های عمر من."

GameInformer: 95/100

"هیجان در Spider-Man از همان ابتدا تا لحظه آخر داستان حفظ می‌شود که باعث شد صبر برای ساخت دنباله آن تقریبا سخت و غیر قابل تحمل شود."

EGM: 90/100

"Spider-Man به ترکیب پرستیژ یک عنوان انحصاری Sony و هیجان بالای یک بازی ابرقهرمانی می‌پردازد البته این ترکیبی نیست که به‌طور کامل کارساز بوده باشد اما در اکثر مواقع خوب از آب در آمده گرچه برخی از جنبه‌های جهان‌باز آن مثل محتوای فرعی تکراری، باعث ناامیدی و افت کیفیت آن می‌شوند."

GameSpot: 90/100

"ایرادات جزئی در Spider-Man چیزی از ارزش‌های دستاورد Insomniac Games در خلق عنوانی که حس یک تفسیر درست از شخصیتی دوست‌داشتنی را می‌دهد کم نمی‌کند. حس کنترل اسپایدی و استفاده از توانایی‌های او فوق‌العاده است و زمان صرف شده برروی شخصیت‌های آن، داستان بازی را خاص و دوست‌داشتنی می‌سازد. عناوین جهان‌باز زیادی در گذشته از Spider-Man وجود داشته اما هیچ‌کدام تا این حد جذاب و دارای هویت نبودند و تا این حد حق مطلب را برای جنبه‌های زیاد جهان این سری ادا نمی‌کردند. Insomniac Games یک Spider-Man خلق نموده که تاثیر ماندگاری از خود به جا می‌گذارد؛ عنوانی که حتی پس از پایان بخش داستانی اصلی، دوست دارید به تار زنی در نیویورک ادامه دهید."

Spider-Man

IGN: 87/100

"جهان‌باز Spider-Man نمی‌تواند به‌طور ثابت، هیجان بخش‌های اصلی داستانی را ارائه دهد اما به هر حال شاهد یک بازی خیره‌کننده هستیم."

Metro Game Central: 70/100

"بهترین بازی Spider-Man در طول تاریخ… اما فقط همین! زیرا نمی‌تواند به پیشرفت بازی‌های ابر قهرمانی در هیچ جنبه مهمی کمک کند."

M3: 70/100

"استودیو Insomniac Games خیلی از کارها را با Spider-Man درست انجام داده است. حس ابر قهرمانی عالی شده و طرفداران Spider-Man ارتباطات زیادی بین آن و جهان کلی این سری پیدا می‌کنند اما بازی یک چیز کم دارد که اشاره به آن دشوار است. اکثر ماموریت‌های فرعی آن ضعیف هستند و داستان اصلی هم آن حس کشش را ندارد. Spider-Man یک بازی زیبا، جذاب و خلاقانه است؛ ولی بسیار تکراری و بیش از حد بلند پروازانه!"

MetaCritic: میانگین نمره 88 از 61 نقد

بازی Spider-Man در روز 7 سپتامبر (16 شهریور) برای PS4 عرضه می‌شود.