Menu

تشابه اسمی با شخصیت منفی O’Driscoll از عنوان Red Dead Redemption 2 برای افراد مشکل‌آفرین شده است

دروغ نیست که بگوییم عنوان Red Dead Redemption 2 از زمانی که عرضه شده است، به موضوع مورد بحث اینترنت تبدیل شده است. این عنوان از زمان انتشار توانسته جدول فروش هفتگی در بریتانیا را از آن خود کند و در آخر هفته‌ای که عرضه شده بود، درآمدی 725 میلیون دلاری به همراه داشته باشد. اما این محبوبیت فراگیر عنوان RDR2 از خود آثاری بر جای گذاشته که یکی از آنها مربوط می‌شود به افراد و شرکت‌های هم‌اسم یکی از شخصیت‌های منفی این بازی، Colm O'Driscoll.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت DualShockers، در عنوان RDR2 گروهی خلاف‌کار وجود دارد که توسط فردی به نام "Colm O'Driscoll" رهبری می‌شود و به نظر می‌آید که افرادی وجود دارند که با O'Driscoll تشابه اسمی دارند و همین تشابه اسمی موجب بروز خشم و نفرت یکسری از طرفداران بازی به چنین اشخاص و شرکت‌ها شده است. البته امیدواریم که این نفرت‌ها از روی شوخی باشد. در زیر می‌توانید چندین نمونه از اینگونه ابراز خشم نسبت به این افراد و شرکت‌ها را مشاهده کنید:

red dead redemption 2

در این نمونه،‌ Driscoll نام شرکتی بیچاره است که در اروپا، استرالیا، نیوزلند، آمریکای شمالی و چین فعالیت می‌کند و به فروش انواع توت‌های تازه و مشتری‌مداری‌‌اش خوش‌نام است؛ اما از آنجایی که نام O'Driscoll به نامی لکه‌دار تبدیل شده است، همانند عکس فوق، این شرکت نمی‌داند که چرا با وجود تازه بودن توت‌ها و رعایت حال مشتری، تا این اندازه از مردم نظر منفی دریافت می‌کند.

این نفرت به یکی از نمایندگی‌های شرکتی به اسم O'Driscoll Spirits که در ایالت کنتاکی و در شهر تایلورسویل واقع است هم رسیده است. این شرکت که سرش به کار خودش بود، به خاطر هم اسم بودن با Colm O'Driscoll مورد لطف و عنایت هواداران بازی RDR2 قرار گرفت.

یکی از کاربران توییتر هم با این رهبر گروه خلاف‌کار کاملاً تشابه اسمی دارد. او اخیراً چند عکس از پیام‌هایی که به همین دلیل دریافت کرده، در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته است.

red dead redemption 2

موقعیت‌هایی مثل موقعیت بالا که شامل پیام‌های تهدید به مرگ به شخصی واقعی که از قضا با شخصیتی تخیلی تشابه اسمی پیدا کرده است، کمی خشن به نظر می‌رسد. هم نام شدن برخی افراد و شرکت‌ها با شخصیت منفی یک بازی، وضعیتی خنده‌دار است؛ اما امیدواریم که کسی به این خاطر از دست این اشخاص و شرکت‌ها عصبانی و خشمگین نباشد.

عنوان Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون برای کنسول‌های PS4 و Xbox One در دسترس است.