Menu

باگ مربوط به ناپدید شدن اعضای کمپ در عنوان Red Dead Redemption 2 طی بروزرسانی بعدی برطرف می‌شود

هم‌اکنون در بازی Red Dead Redemption 2 باگی وجود دارد که باعث ناپدید شدن John ،Jack ،Sadie و Abigail – چهار همراه شخصیت اصلی بازی در کمپ – بعد از اتمام فصل دوم بازی می‌شود. شرکت Rockstar اعلام کرده است که آنها این باگ را شناسایی کرده‌اند و در حال برطرف‌ کردن این مشکل تأثیرگذار در بازی هستند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت GameSpot، شرکت Rockstar طی پستی در بلاگ خود از آگاه بودن از این باگ و نیز تلاش در برطرف کردن آن خبر داد:

"اگر شما در آغاز فصل دوم و حین انجام مأموریت 'Polite Society, Valentine Style (جامعۀ خوش‌رفتار به سبک شهر Valentine)' از امکان Retry Checkpoint استفاده کنید، با پایان رساندن مأموریت، John ،Jack ،Sadie و Abigail از کمپ ناپدید می‌شوند و تنها زمانی دوباره ظاهر می‌شوند که برای شما مأموریتی داشته باشند. ما از این مشکل آگاهیم و مشغول رفع آن طی بروزرسانی بعدی هستیم."

شرکت Rockstar برای این باگ راه حلی نداده است، اما به بازیکنانی که قصد انجام مأموریت "Polite Society, Valentine Style" را دارند، پیشنهاد کرده است تا آن را بدون استفاده از امکان Retry Checkpoint به پایان برسانند. اگر بازیکنان در حین انجام این مأموریت شکست خوردند، مأموریت را به سرعت رها و سپس آن را از دوباره شروع کنند، یا سیو قبل‌تر از آن را لود کنند. در حال حاضر این دو راه تنها راه‌های ممکن برای پیشگیری از این باگ هستند.

اگر شما پیش از این دچار این باگ شده‌‌اید، باید بازی را تا فصل چهارم ادامه دهید تا John ،Jack ،Sadie و Abigail دوباره به کمپ بازگردند. با نبود این افراد در کمپ، شما گفتوگو و مکالمه‌های خاص مربوط به این افراد را از دست می‌دهید. پس با انجام یکی از دو روش بالا یا با صبر کردن تا عرضۀ بروزرسانی مذکور، از ناپدید شدن آنها جلوگیری کنید.

در حال حاضر عنوان Red Dead Redemption 2 برای کنسول Xbox One و PS4 در دسترس است.