Menu

Epic Games در حال کار بر روی پشتیبانی از کنترلر برای نسخه‌‌ی موبایلی Fortnite است

Epic Games در یک پست State of Mobile Development در روز جمعه گفته است که در حال کار برای فعال کردن پشتیبانی از کنترلر‌ها در نسخه‌های iOS و Android بازی محبوب بتل‌رویال خود یعنی Fortnite است.

استودیو گفته‌ که حالت‌های مختلف کنترلر را تست کرده‌ است و زمانیکه این این قابلیت به یک وضعیت قابل قبول برسد، از طریق یک آپدیت عرضه خواهد شد.

آن‌ها همچنین اطلاعاتی از تغییرات دیگری که می‌خواهند در بازی اعمال کنند، به اشتراک گذاشته‌اند. بازیکنان به زودی کنترل بیشتری بر روی HUD بازی خواهند داشت و Epic Games قابلیت فعال یا غیرفعال کردن المان‌ها را در هر لحظه برای بازیکنان فراهم می‌کند. استودیو همچنین در حال اضافه کردن تنظیمات قابل ویرایش visibility برای اکثر المان‌ها به همراه grid snapping است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از variety، به گفته‌‌ی استودیو کسانی که موبایل‌های قوی‌تری داشته باشند به زودی می‌توانند Fortnite را با نرخ 60 فریم بر ثانیه بازی کنند. همچنین استودیو گفت:"ما در حال بررسی یکسری چیزها بر روی دستگاه‌های مختلف هستیم تا مطمئن شویم که آن‌ها می‌توانند عملکرد بالایی را در بازی‌های مختلف بدون داغ‌شدن ارائه دهند. شما قادر خواهید بود با وضوح بیشتری از قبل بازی کرده، بازی‌های پر‌هیجان خود را ذخیره کنید و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید".

بهبود‌های بیشتر برای Android 7 و برخی از سیستم‌عامل‌های قدیمی‌تر نیز در راه هستند که شامل گرفتن حجم کمتر memory است. به گفته Epic Games برای سیستم عامل iOS در حال تغییر دادن عملکرد سیستم shader cache برای کاهش حجم و فشردگی آن برروی memory هستند.

و در پایان، Epic Games در تلاش است تا حجم آپدیت بازی ها را کاهش دهد و گفته‌ است که قصد دارد در آینده patch‌های کوچک‌تری را منتشر کند.

Fortnite اوایل امسال بر روی پلتفرم‌های موبایل عرضه شد. و طبق گزارشات در 200 روز اول عرضه‌ی خودش 300 میلیون دلار در App Store فروش داشته است و اکنون نیز 2.5 میلیون دلار در هروز تنها در iOS درآمد دارد.