Menu

پورت Dark Souls Remastered بر روی Switch بیش از یک سال طول کشید

پورت عنوان Dark Souls Remastered بر روی کنسول Nitendo Switch در مقایسه با دیگر پلتفرم‌ها کمی بیشتر طول کشید. نسخه این بازی برای Xbox One ،PS4 و PC توسط استودیوی QLOC توسعه یافته و در خرداد ماه عرضه شد، در حالی که نسخه Switch (توسعه یافته توسط استودیوی Virtuos) ماه پیش عرضه شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، در یک مصاحبه با VGR، "لوکاس کودر" که تهیه کننده اجرایی استودیوی Virtuos و "تان منجیا" که یکی از تهیه کننده‌های استودیو می‌باشد، کمی در مورد روند و چالش‌های موجود برای عرضه Dark Souls Remastered صحبت کردند. زمانی که در مورد مقدار زمان صرف شده برای پورت بازی بر روی Switch از آن‌ها سوال پرسیده شد، "کودر" چنین جواب داد:

"کمی بیش از یک سال. در ابتدا چندین ماه طول کشید تا بازی را بتوان به مرحله اجرا در کنسول در آورد، زیرا ما می‌خواستیم مطمئن شویم که داده و کدهای موجود تماما با فرمت 64 بیت همخوانی داشته باشند. همچنین زمان زیادی را برای بهینه سازی و رفع اشکلات بازی صرف کردیم. از آن جایی که نسخه دیجیتال و فیزیکی بازی وجود داشت، به مدت 6 تا 8 هفته طول کشید تا بازی ارسال و وارد خرده فروشی‌ها شود."

سازندگان همچنین کمی در مورد نحوه اجرای بازی بر روی حالت دستی نگران بودند و دلیل آن هم طبیعت و دقت مورد نیاز برای بازی بود، زیرا حرکات دقیق حرف اول را در بازی می‌زنند. "تانگ منجیا" گفت:

"از آن جایی که ما می‌دانیم حرکات دقیق و سریع در بازی بسیار مهم هستند (یک حرکت غیر حرفه‌ای می‌تواند سبب کشته شدنتان شود)، بسیار مشتاق بودیم تا بازی را در همان مرحله اجرایی بر روی حالت دستی تجربه کنیم. در آن زمان واقعا نمی‌دانستیم که آیا بازی در آن حالت اجرا می‌شود یا نه، اما توسعه دهدگان و طراحان استودیوی ما توانستند باس‌ها و دشمنان موجود در بازی را با حرکات پیچیده‌ای از بین ببرند که همین باعث شد مطمئن شویم بازی در حالت دستی قابل قبول است."

زمانی که در مورد چالش‌های بر سر راه استودیو سوالاتی پرسیده شد، "منجیا" بیان کرد که همیشه یک سری چالش‌ها بر سر راه وجود دارد.

"همیشه برای پورت بازی بر روی یک پلتفرم جدید چالش‌هایی وجود دارد، اما از آن جایی که ما با سخت افزار Switch آشنایی داریم، تقریبا مطمئن بودیم که می‌توانیم سختی‌ و چالش‌های موجود بر سر راه را پشت سر بگذاریم. افراد حاضر در استودیو وقت زیادی را نسبت به پورت بازی برای Switch صرف کردند و با اتمام کار، بسیاری از همکاران ما مشتاق بودند که بازی را بر روی این پلتفرم تبدیل پذیر تجربه کنند."

عنوان Dark Souls Remastered هم اکنون برای Xbox One ،PS4 ،PC و Switch در دسترس می‌باشد.

در انتها اگر بازی را بر روی Switch تجربه کرده‌اید، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.