Menu

Remedy در Control از یک موتور فیزیک جدید استفاده خواهد کرد

عنوان Control،‌ یکی از عناوینی است که بازیکنان در مورد آن بسیار هیجان زده هستند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dsogaming، براساس گفته کارگردان بازی، میکاییل میکسو کازورینن (Mikael ‘Mixu’ Kasurinen)، این بازی از یک موتور فیزیک جدید استفاده خواهد کرد که تیم توسعه دهنده بازی هنوز نمی تواند از آن رونمایی کند.

او در طی مصاحبه‌ای با VG247، بیان کرد:

"عناصری در این باره وجود دارند که مطمعن نیستم بتوانم در مورد آن‌ها صحبت کنم، ما یک موتور فیزیک فوق العاده داریم، این چیزی است که می‌توانم به شما بگویم، ما در حال استفاده از میان افزار هستیم اما هنوز در مورد اطلاعاتی که می‌توانیم از آن منتشر کنیم مطمعن نیستم.

من احساس می‌کنم که فرصتی برای گیمپلی مبتنی بر قوانین فیزیک وجود دارد، در گذشته برخی از بازی‌ها تلاش کردند که به آن دست یابند،‌ بازی‌های بزرگی از جمله Psi-Ops و Second Sight که ما واققا آن‌ها را دوست داریم اما با این حال آن‌ها به گونه‌ای محدود بودند. من نمی گویم که Psi-Ops بازی بدی است، اما آن‌ها رویکردی را در پیش گرفتند که در آن شما محدودیت فیزیک را احساس می‌کردید،‌ ما نمی‌خواستیم که چنین چیزی را در بازی خود داشته باشیم: اینجا یک میز وجود دارد که می‌توانید آن را بلند کنید، اما نمی‌توانید صندلی آن را را بلند کنید،‌ ما میخواستیم که چنین چیزی در بازی خود داسته باشیم که اگر به نظر می‌رسد که می‌توانید چیزی را بلند کنید، پس می‌توانید. اگر به نظر می‌رسد که می‌توانید آن را نابود کنید، پس می‌توانید."

از آنجایی که مدت‌هاست شاهد یک عنوان AAA مبتنی بر قوانین فیزیک نبوده‌ایم، این اطلاعات بسیار عالی به نظر می‌رسند. به اعتقاد کازورینن، تمام تریلر‌های گیم‌پلی Control، این موتور فیزیک پیشرفته جدید را نمایش دادند،‌ پس به نظر نمی‌رسد که این گفته‌ها تنها بیانیه‌ای برای بیش از حد هایپ کردن باشند.

عنوان Control، همچنین از تکنولوژی ردیابی پرتو به صورت real-time بهره می‌برد، پس بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم که این بازی چگونه بر روی پلتفرم PC اجرا می‌شود، زیرا عنوان Quantum Break (‌بازی قبلی استودیوی Remedy) برای اینکه بر روی کفیت 1080p با نرخ 60 فریم بر ثانیه به خوبی اجرا شود، نیازمند یک کارت گرافیک واقعا قدرتمند است (بدون تکنیک‌های دوباره سازی‌اش).

این عنوان در تاریخی نامعلوم برای Ps4 ،Xbox One و PC منتشر می‌شود.