Menu

Sony حق و حقوق طراحی هدست واقعیت مجازی PlayStation VR را به شرکت Lenovo تحویل داد

شعبه سرگرمی تعاملی Sony و شرکت توسعه‌دهندۀ سخت‌افزار Lenovo از مشارکت‌شان که مرتبط با هدست واقعیت مجازی PlayStation VR است، رونمایی کردند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Dualshockers، شرکت Sony طی توافقی با شرکت Lenovo، لایسنس طراحی هدست PlayStation VR را به مدت 2 سال به این شرکت تحویل داد. با این توافق، شرکت Lenovo از این فرصت جهت ساختن هدستی مشابۀ هدست Lenovo Mirage Solo استفاده می‌کند.

نایب رئیس شرکت Lenovo، آقای "یائو لی" (Yao Li) گفت:

"با این توافق به ما این اجازه داده می‌شود که با هم تلاش کنیم تا پیچیدگی طراحی و جذابیت واقعیت مجازی را که روز به روز در حال گسترش است، افزایش دهیم. این توافق نمونۀ برجسته‌ای است از اینکه شرکت‌های فعال در زمینۀ واقعیت مجازی چگونه و چه خوب می‌توانند به نفع مشتریان بازار واقعیت مجازی در کنار یکدیگر کار کنند."

آقای "رایلی راسل" (Riley Russell)، کارمند ارشد بخش قانونی شرکت Sony هم در مورد این توافق جدید با شرکت Lenovo بیان کرد:

"مفتخریم تا اعلام کنیم که ما لایسنس طراحی هدست PS VR را به شرکت Lenovo تحویل داده‌ایم. طراحی این هدست که تاکنون بارها مورد تحسین قرار گرفته، حاصل سالها تلاش سخت مهندسان PlayStation بوده است. این توافق با شرکت Lenovo، محکی است بر کیفیت طراحی PS VR و بر تعهد Sony Interactive Entertainment در خلق تجربۀ واقعیت مجازی عالی و نیز عاملی است در یاری رساندن به توسعۀ صنعت واقعیت مجازی."

طراحی هدست PS VR بخاطر راحتی بیشتر آن نسبت به سایر هدست‌های VR دیگر در بازار، بارها مورد تحسین قرار گرفته است و این چیزی است که شرکت Lenovo مطمئناً قبل از معامله کردن با شرکت Sony از آن خبر داشته است.

ما منتظر خواهیم ماند تا ببینیم در ماه‌های آتی چه چیزی از این مشارکت بین Sony و Lenovo حاصل می‌شود.