Menu

اطلاعات جدیدی از گیمپلی Red Dead Online لو رفت

در حال حاضر بازیکنان بخش تک نفره عنوان Red Dead Redemption 2 را تجربه و زیر و رو می‌کنند. عده زیادی بخش داستانی را به پایان رسانده‌اند و منتظر قسمت چند نفره آنلاین بازی هستند. اگرچه دنیای بازی پس از اتمام بخش داستانی فعالیت‌های مختلف، ماموریت‌های فرعی، اکتشافات و شکار کردن را به بازیکنان ارائه خواهد داد اما به طور حتم هیچ کدام در سطح یک بخش آنلاین درست حسابی نمی‌باشد.

Rockstar در مورد حالت آنلاین بازی اطلاعات زیادی منتشر نکرده و مثل همیشه مخفیانه بر روی این بخش کار می‌کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، منبعی مرتبط اطلاعاتی از Red Dead Online منتشر کرده است که بسیار جذاب و دلربا به نظر می‌رسند.

اگرچه قبلا از کد‌های app همراه بازی اطلاعاتی در مورد Rockstar Editor، نسخه PC و اطلاعاتی در رابطه با Red Dead Online استخراج شده بود اما این‌ بار با جزئیات جذاب‌تر و امید دهنده‌ای رو به رو هستیم.

این لیک از سوی RockstarIntel رخ داده و شامل جزئیاتی که باید انتظارشان را در Red Dead Online داشته باشیم می‌شود.

اول از همه در این اطلاعات تایید شده است که بازیکنان همانند Grand Theft Auto V توانایی خرید ملک شخصی خودشان را خواهند داشت. به نظر می‌رسد توانایی خرید یک مزرعه وسیع یا مخفیگاهی برای خود و دوستانتان نیز وجود خواهد داشت.

در این میان لیک دوم به این نکته اشاره می‌کند که انواع وسایل نقلیه در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت که شامل اسب‌ها، واگن‌های جنگی، واگن‌های کاری، واگن‌های باری، درشکه و کالسکه‌های کوچک خواهد شد. البته این لیست نهایی نیست و ممکن است موارد دیگری نیز برای نقل مکان و مبارزه وجود داشته باشد.

و آخرین لیک در مورد فعالیت‌های قابل انجام در بخش آنلاین می‌باشد. در کنار ماموریت‌های مختلف شاهد مودهای Deathmatch،Capture،Survival،Las Team Standing،Racing و چتربازی خواهیم بود.

Red Dead Redemption 2 برای Xbox One و PS4 در دسترس قرار دارد.

نظر شما در این باره چیست؟