Menu

شخصیت‌های Ken ،Incineroar و Piranha Plant به جمع شخصیت‌های قابل بازی Super Smash Bros. Ultimate پیوستند

شرکت Nintendo در هنگام نمایش Smash Bros. Direct از سه شخصیت جدید برای عنوان Super Smash Bros. Ultimate رونمایی کرد:‌ Ken از سری Incineroar ،Street Fighter از سری Pokemon و Piranha Plant از سری Super Mario. قرار است 5 شخصیت دیگر هم به عنوان محتوای قابل دانلود در آینده در دسترس قرار گیرند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamespot، شخصیت Ken بعنوان نسخۀ Echo Fighter شخصیت Ryu، تنها نماینده اسبق از سری Street Fighter، وارد شده است. ظاهر او در SSBU از روی ظاهرش در عنوان Super Street Fighter 2 Turbo الهام شده است. او نسبت به Ryu کمی سریعتر است و تعداد انگشت‌شماری تفاوت دیگر هم با او دارد؛ مانند حرکت متفاوت Hadoken. این شخصیت همچین دو حرکت Final Smash به نام‌های Shinryuken و Shippu Jinraikyaku دارد.

super smash bros. ultimate

دیگر شخصیت اضافه شده به جمع Incineroar ،SSBU از سری Pokemon است. این شخصیت در جدیدترین عنوان از سری Pokemon،‌ یعنی Pokemon Sun and Moon، در نقش یکی از Pokemonهای قابل انتخاب در ابتدای بازی قرار داشت. حرکات Incineroar از حرکات کشتی حرفه‌ای الهام گرفته شده است. حرکات پرتابی او قدرتی است و همانند یک کشتی‌گیر، با هر ضربه‌ای که می‌زند، ژست می‌گیرد. حرکت Neutral Smash او Darkest Lariat و حرکت Final Smash او Max Malicious Moonsault، نسخۀ تقویت‌یافتۀ حرکت Z Move از بازی Sun and Moon، است.

super smash bros. ultimate

super smash bros. ultimate

سومین و آخرین شخصیت معرفی شده توسط Nintendo در کمال تعحب، گیاه Piranha Plant از سری Super Mario است. این شخصیت به عنوان پاداش برای کسانی که این عنوان را پیش‌خرید کنند، در نظر گرفته شده است.

با معرفی سه شخصیت Incineroar ،Ken و Piranha Plant، حالا تعداد شخصیت‌های قابل بازی عنوان SSBU به 75 شخصیت رسیده است. به همراه تمامی شخصیت‌هایی که در نسخه‌های پیشین سری SMB حاضر بودند،‌ SSBU چندین شخصیت جدید را از جمله Ridley از سری Simon ،Metroid و Richter Belmont از سری Castlevania و Isabelle از سری Animal Crossing معرفی کرده است. شما می‌توانید تمامی شخصیت‌های قابل بازی SSBU را در این صفحه مشاهده کنید.

super smash bros. ultimate

عنوان Super Smash Bros. Ultimate در تاریخ جمعه 16 آذر به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Switch عرضه می‌شود. شرکت Nintendo همچنین باندل Super Smash Bros. Ultimate Switch را یک ماه قبل از تاریخ عرضۀ بازی و امروز منتشر کرد. این باندل شامل یک داک با تم SSBU، یک جفت دستۀ‌ Joycon و یک نسخۀ دیجیتالی از بازی SSBU (که تا روز عرضۀ بازی قفل است) است.