Menu

Ubisoft از عناوین Child Of Light و Werewolves Within برای ساخت فیلم و سریال استفاده خواهد کرد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Variety، شرکت Ubisoft به دنبال ساخت دو اثر اقتباسی از عناوین مستقل و البته، مشهور خود یعنی Child of Light و Werwolves Within است. در این قرارداد، این عنوان نقش آفرینی به شکل یک سریال تلویزیونی و بازی Werewolves Within قرار است به شکل یک فیلم سینمایی درآید.

استفاده از Child of Light به عنوان یک سریال تلویزیونی بسیار منطقی به نظر می رسد و "میشنا ولف" و "تاشا هیو"، نویسندگان معین شده، به این عناوین چراغ سبز نشان داد‌ه‌اند. آنها ایده Child of Light را به Ubisoft Motion Pictures، شرکتی که مسئول تولید و صدور مجوز محصولات Ubisoft برای پروژه های چندرسانه‌ای است، معرفی کرده تا شروع به کار کنند.

Werewolves Within یک بازی چند نفره است که در آن بازیکنان باید سعی کنند بفهمند که کدام یک از آن‌ها یک گرگینه است. ممکن است شما این بازی را همان بازی قدیمی گرگینه (گرگم به هوا) در نظر بگیرید اما Ubisoft از آن یک بازی ویدیویی ساخته و حالا هم قصد ساخت اقتباسی سینمایی از آن را دارد.

در خبری عجیب و مرتبط با این موضوع، یکی از پروژه های در حال اجرا Pictures Ubisoft Motion سریال Assassin's Creed در همکاری با Netflix بوده است.

این سریال توسط آقای Adi Shankar، تهیه کننده اجرایی سریال Castlevania در Netflix ساخته می‌شود. او همچنین طبق شایعات تهیه کننده سری احتمالی جدید Legend of Zelda است.

آیا بنظرتان ساخت عناوین اقتباسی در حوزه سینما، براساس بازی‌های کامپیوتری، کار درستی است؟