Menu

عنوان Sunset Overdrive توسط ESRB برای PC رده‌بندی سنی شد

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، در ماه می بود که یک وب سایت رده بندی سنی کره‌ای عنوان Sunset Overdrive را برای پلتفرم PC رده بندی کرده بود. با اینحال تاکنون هیچ معرفی رسمی‌ای از سوی Microsoft صورت نگرفته و این بازی همچنان در انحصار کنسول Xbox One قرار دارد؛ اکنون وب سایت معتبر ESRB این بازی را برای PC رده بندی سنی کرده است.

Sunset Overdrive یک بازی اکشن ماجراجویی جهان باز سوم شخص شوتر است که در سال 2014 برای کنسول Xbox One منتشر شد. بازیکن در این بازی نقش یکی از ماموران شرکت FizzCo را برعهده می‌گیرد که باید جلوی مصرف نوشیدنی فوق انرژی‌زای این شرکت را بگیرد؛ زیرا که مردم با نوشیدن FizzCo به یک جهش یافته تبدیل خواهند شد.

در توضیحات وب سایت ESRB برای این بازی آمده است: "این عنوان، یک بازی شوتر سوم شخص است که در آن بازیکنان نقش یک بازمانده‌ی جوان را در آخرالزمان جهش یافتگان برعهده می‌گیرند. بازیکن می‌تواند در این بازی در محیط‌های مختلف جهان باز Sunset City اکشاف کند و از اسلحه‌های خارق العاده استفاده کند و موجودات جهش یافته، ربات‌ها و بعضا انسان‌ها را نابود سازد. مبارزات این بازی با انفجارهای مکرر، فریادهای به خاطر درد و تیراندازی همراه است. بعضی از مواد منفجره باعث تکه تکه شدن بدن دشمنان و پخش شدن‌شان در اطراف می‌شود؛ در یک کات‌سین هم قطع سر یک شخص توسط دشمنان به نمایش در می‌آید. همچنین اشاراتی به موضوعات جنسی در محیط‌ها و پیشبرد بازی وجود دارند. بعضی گفتگوها مربوط به بعضی داروها و مواد مخدر نیز می‌شوند. همچنین کلمات رکیکی نیز در طول بازی به کار می‌روند."

هنوز هیچ چیزی از سوی Microsoft اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود تا به زودی نسبت به این موضوع شاهد واکنش‌هایی از سوی این شرکت باشیم. نظر شما چیست؟ آیا علاقه به تجربه‌ی این عنوان بر روی PC دارید؟