Menu

دانلود موسیقی متن بازی Metal Slug 7

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با آلبوم موسیقی متن بازی Metal Slug 7 اثر Toshikazu Tanaka در خدمت شما هستیم.

بازی Metal Slug 7 هفتمین عنوان اصلی در این سری محسوب می‌شود که توسط SNK Playmore توسعه یافته و در برای کنسول دستی Nintendo DS عرضه شد و در ادامه، نسخه‌ای ارتقا یافته از آن با نام Metal Slug XX به تدریج برای کنسول‌های دیگری از جمله PSP، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شد. بازیکن می‌توانست این بار کنترل 6 کارکتر (Marco و Tarma و Fio و Eri از نسخه‌های قبلی و Ralf و Clark از سری‌های Ikari Warriors و King of Fighters) و یک کارکتر DLC (شخصیت Leona از سری King of Fighters) را به دست بگیرد . این نسخه توانست که نمرات متوسط و رو به مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کند و با این که منتقدان همچنان به ستایش گیم پلی بازی و رضایت بخش بودن آن برای طرفداران سری می‌پرداختند، انتقاداتی را نسبت به مدت زمان بسیار کوتاه آن وارد کردند.

درست همانطور که در ابتدای متن اشاره شد، این بازی برای پلتفرم‌های نسل فعلی بازنشر شده است و هم اکنون می‌توانید از طریق ویژگی Backwards Compatibility کنسول اکس باکس وان، خرید آن از Store پلی استیشن 4 و یا استفاده از ROM نسخه PSP و شبیه سازها، به تجربه‌ی آن بپردازید.

~Metal Slug 7 Original Soundtrack ~iTunes Limited Edition

ناشر: TEAM Entertainment

تاریخ انتشار: 28 آگوست 2008

قیمت (صرفا جهت اطلاع!): 2000 ین ژاپن (نسخه محدود – عرضه شده فقط در ژاپن)

تعداد قطعات موسیقی: 18 قطعه

مدت زمان کلی: 01 ساعت و 01 دقیقه و 37 ثانیه

کیفیت: MP3 V0

آهنگساز: Toshikazu Tanaka

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 104.41 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Scrap Island [موسیقی پیشنهادی]

Coal Mine

Snowy Country

(The Military System (MS7 Version [موسیقی پیشنهادی]

Combat School

(Assault Theme (MS7 Version [موسیقی پیشنهادی]

Melody Of My Own Way [موسیقی پیشنهادی]

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم