Menu

تماشا کنید: اولین تریلر از نسخه بازسازی شده عنوان MediEvil برای PS4، منتشر شد

همانطور که هفته پیش وعده داده شده بود،‌ امروز سونی در هالووین، اولین تریلر از از نسخه بازسازی شده عنوان MediEvil برای PS4 را منتشر کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Dualshockers، از زمان معرفی بازی در سال گذشته این در واقع اولین باری است که ویدیو‌یی از این بازی مشاهده می‌کنیم و اگر بخواهیم روراست باشیم این تریلر بسیار عالی به نظر می رسد. این تریلر شخصیت اصلی بازی "سر دانیل" (Sir Daniel) را نشان داده و به نمایش مقدار منصفانه‌ای از بخش‌های مختلف گیم پلی بازی می‌پردازد.

شاید بهترین بخش این تریلر زمانی است که میان سبک و سیاق قدیمی گرافیک کنسول PS1 و جلوه‌های بصری جدید کنسول PS4 جهش می‌کند. نشان دادن این جهش یک چیز واضح است اما دوباره بر این موضوع تاکید می‌کند که چه قدر در طول این 20 سال گذشته پیشرفت کرده‌ایم.

سرانجام در بخش انتهایی تریلر، تایید می‌شود که MediEvil قرار است در تاریخی نامعلوم در سال 2019 عرضه شود. این تاریخ انتشار آنقدر‌ها شگفت اور نیست، اما خوب است تا حداقل بدانیم که چه زمانی باید انتظار انتشار آن را داشته باشیم.

می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر مشاهده کنیدف همچنین در ادامه تعدادی اسکرین شات جدید وجود دارد که از نسخه PS4 Pro بازی گرفته شده‌اند.

دانلود با کیفیت SD|دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه