Menu

Twitch استریم چندنفری را به قابلیت‌های خود اضافه خواهد کرد

Twitch در سال آینده قابلیت استریم همزمان چند نفره را به ویژگی‌های خود اضافه خواهد کرد؛ با استفاده از این قابلیت، چند استریمر به طور همزمان به یکدیگر متصل خواهند شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، در مراسم TwitchCon از این قابلیت رونمایی و توضیح داده شد که نحوه عملکرد آن چگونه است. استریم چند نفری تا 2019 در دسترس قرار نخواهد گرفت اما زمانی که این اتفاق رخ دهد، استریمرهای مورد علاقه مخاطبین می‌توانند با یکدیگر بازی کنند و استریم‌های جذاب‌تری به وجود خواهد آمد. به نظر می‌رسد چنین قابلیت‌هایی برای عناوینی مانند PUBG و Fortnite کارآمدتر باشد.

اکانت رسمی Twitch در توییتر اعلام کرد:

"استریم چند نفری(Squad Stream) در سال 2019 در دسترس قرار خواهد گرفت که اجازه می‌دهد تا 3 استریمر به طور همزمان در یک قاب قرار گیرند."

همانطور که از کلمه Squad می‌توان فهمید، زمانی که به روز رسانی جدید منتشر شود، Twitch از 4 استریمر به طور همزمان بر روی یک صفحه حمایت خواهد کرد. اگر بر روی دستگاه‌های موبایل استریم را مشاهده کنید ویژگی جالبی شامل حال شما خواهد شد. اگر دستگاه را به صورت عمودی در دست بگیرید تنها پخش زنده استریمر اصلی که در کانالش هستید را خواهید دید اما اگر دستگاه موبایل خود را افقی قرار دهید سایر استریمرها به طور همزمان نمایان خواهند شد.

اگرچه این ویژگی می‌تواند دیدگاه‌ها و شخصیت‌های استریمرها را به نمایش بگذارد و لحظات جذابی را به وجود آورد اما این قابلیت ایده تازه‌ای نیست. برای مثال Mixer این ایده را قبلا با نام "Co-Streaming" عملی کرده که استریمرها را دور هم جمع می‌کند.

در توضیحات Co-Streaming سرویس Mixer آمده است:

"Co-Streaming بر روی Mixer استریمرها را به یکدیگر متصل می‌کند و با ترکیب چت و تصویر تجربه‌ای ناب را به وجود می‌آورد."

اطلاعات بیشتر در رابطه با Squad Stream به زودی منتشر خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا در مورد این قابلیت هیجان زده هستید؟