Menu

تاریخ انتشار تریلر عنوان MediEvil Remake اعلام شد

یکی از سری بازی‌های نوستالژی و محبوب PlayStation در آینده‌ای نزدیک به نسل هشتم خواهد آمد. نسخه‌ی بازسازی شده MediEvil برای عرضه برای کنسول PS4 برنامه ریزی شده و اخیرا هم اطلاعاتی درباره‌ی آن همچون تاریخ انتشار تریلر بازی منتشر شده‌اند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، عنوان MediEvil Remake قرار است یک بازسازی کامل از نسخه‌ی اصلی بازی باشد که در گذشته برای کنسول PlayStation منتشر شده بود؛ این موضوع را شان لیدن (Shawn Layden) مدیر شرکت Sony Interactive Entertainment به تازگی در جریان پادکست PS Blog Cast اعلام کرد. توسعه دهنده‌ی این بازی قرار است استودیوی Other Ocean Interactive باشد، با اینحال اما تعداد از اعضای اصلی تیم ساخت آن در Guerilla Cambridge در روند توسعه‌ی بازی همکاری خواهند داشت. همچنین اعلام شد که اولین تریلر بازی در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) منتشر خواهد شد.

بازی MediEvil Remake در دسامبر سال گذشته معرفی شده بود، اما خیلی کم درباره‌ی آن صحبت شد و تنها اطلاعاتی که ما از بازی داشتیم این بود در کنسول PS4 Pro می‌توانید آن را با رزولوشن 4K تجربه کنید. هنوز هیچ تاریخ انتشاری هم برای این عنوان اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود با انتشار تریلر، بتوانیم اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم.

نظر شما چیست؟ آیا نسخه‌ی اصلی بازی را تجربه کرده‌اید و علاقه به بازسازی آن دارید؟