Menu

دانلود موسیقی متن بازی The Wolf Among Us

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با آلبوم موسیقی متن بازی The Wolf Among Us اثر Jared Emerson-Johnson در خدمت شما هستیم.

بازی The Wolf Among Us عنوانی در سبک ماجرایی ایپزودیک است که توسط استودیوی Telltale Games توسعه یافته و در 11 اکتبر 2013 برای PC و Xbox 360، در تاریخ 15 اکتبر برای پلی استیشن 3، و قبل از پایان سال 2014 برای کنسول دستی پلی استیشن ویتا نیز عرضه شد. داستان این بازی یک پیش درآمد رسمی و Canon بر وقایع سری کمیک Fables، اثر Bill Willingham محسوب می‌شود و در Fable Town اتفاق می‌افتد؛ مکانی که در دنیای واقعی، محل زندگی شخصیت‌های افسانه‌ها و داستان‌ها شده است. بازیکن نیز در نقش Bigby Wolf، کلانتر این مکان ظاهر شده و وظیفه پیدا می‌کند تا پرده از یک سری وقایع عجیب بردارد.

این بازی پس از عرضه شدن، توانست نظر بسیار مثبت منتقدان و بازیکن‌ها را جلب کند و از نظر داستان، سکانس‌های اکشن، اتمسفر، استایل گرافیکی و وفاداری‌اش به منبع اصلی، مورد ستایش قرار گرفت. هرچند انتقاداتی به سرعت روایت داستان و همچنین مشکلات تکنیکی بازی وارد شد. در جولای 2017، Telltale اعلام کرد که فصل دوم این عنوان در سال 2018 عرضه خواهد شد؛ ولی در می 2018، اعلام شد که به خاطر برخی مشکلات استودیو، عرضه بازی تا سال 2019 تاخیر خورده است. نهایتا نیز در 21 سپتامبر 2018 اعلام شد که به خاطر بسته شدن این استودیو، ساخت ادامه بازی کنسل شده است و هرگز عرضه نخواهد شد.

The Wolf Among Us Sound Selection

The Wolf Among Us Original Soundtrack

ناشر: Bay Area Sound (نسخه Selection)

تاریخ انتشار: 2013

قیمت (صرفا جهت اطلاع!): ندارد

تعداد قطعات موسیقی: 42 قطعه آلبوم انتخابی + 67 قطعه آلبوم اصلی

مدت زمان کلی: 04 ساعت و 07 دقیقه و 07 ثانیه

کیفیت: MP3 128

[توجه داشته باشید که به خاطر منتشر نشدن ساندترک این عنوان و بیت ریت پایین قطعات داخل بازی (90kbps)، هیچ ساندترکی با کیفیت بالاتر وجود ندارد؛ مگر آن که تماما از روی بازی ضبط شده باشد]

آهنگساز: Jared Emerson-Johnson

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 238.68 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Opening Credits [موسیقی پیشنهادی]

Snow

Ribbons

Under The Bridge

Mary And The Wolf [موسیقی پیشنهادی]

A Smoke In the Rain [موسیقی پیشنهادی]

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم