Menu

فروش فوق العاده ۶۰۰ میلیون دلاری شگفت انگیز ۲ نقطه عطفی در بلیط فروشی

خانواده ابر قهرمان «پیکسار» Pixar، نقطه عطفی بزرگ در بلیط فروشی در آمریکا بوجود آورد. در روز یکشنبه، فیلم شگفت انگیز ۲ توانست تنها از طریق بلیط فروشی در داخل آمریکا ۶۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کند.

رکورد شکنی شگفت انگیز ۲

Disney اعلام کرده است همین آمار باعث شده تا فیلم شگفت انگیز ۲ بعد از دو فیلم Avengers: Infinity War و Black Panther به سومین فیلم ۲۰۱۸ کمپانی دیزنی تبدیل شود که چنین پولی را درآورده است. علاوه بر این، Incredibles 2 تبدیل به اولین فیلم انیمیشن و نهمین فیلم در کل فیلم ها شود که چنین رکوردی را در بلیط فروشی ثبت میکند.

فروش جهانی فیلم شگفت انگیز ۲، چیزی در حدود ۱.۱۶ میلیارد دلار است و در ماه ژانویه بود که توانست فروش ۱ میلیارد دلاری را رد کند و به این عدد خارق العاده برسد. در کل فیلم های انیمیشنی، Incredibles 2 از نظر میزان بلیط فروشی جهانی جایگاه دوم را دارد و دومین انیمیشنی است که عدد ۱.۱۵ میلیارد دلار را در بلیط فروشی جهانی رد کرده است. جالب است بدانید جایگاه اول در اختیار فیلم انیمیشن دیگر دیزنی با نام Frozen است که بلیط فروشی جهانی آن ۱.۲۷ میلیارد دلار است؛ این انیمیشن در سال ۲۰۱۳ عرضه شد.

اما فیلم دیگری که در همین روزهای گذشته توانسته عملکرد خوبی در بلیط فروشی داشته باشد، Crazy Rich Asians است که توانسته آمار خوبی به نمایش بگذارد. این فیلم تنها در سه روز نمایش، ۲۲.۲ میلیون دلار فروش داشته است.

مقایسه بودجه و درآمد

بودجه فیلم شگفت انگیز ۲ تنها ۲۰۰ میلیون دلار بوده است، بنابراین فیلم توانسته به راحتی به سود دهی برسد و فروش شگفت انگیزی دقیقا مانند نامش داشته باشد. مطمئنا علاقمندان به خانواده ابرقهرمانان، میتوانند از دیدن این انیمیشن لذت ببرند.

شگفت انگیز 2

کارگردان این انیمیشن یعنی «براد بِرد» Brad Bird، نویسنده و فیلمنامه نویس فیلم های انیمیشنی است که ساخت فیلم هایی مثل «غول آهنی» The Iron Giant، «شگفت انگیزها» The Incredibles و «راتاتویی» را در کارنامه خود دارد. او توانسته انیمیشن های خوبی بسازد و فیلم های او با استقبال مخاطبان رو به رو شدند.

همچنین ببینید:

کریس پاین در نقش king robert the bruce فیلم جدید شبکه netflix به نام outlaw king

اولین تصویر کمدی منتشر شده از will ferrel و john c reilly در نقش های شرلوک هلمز و واتسون

نسخه جدید فیلم جنگ ستارگان دو اسم بزرگ را در مذاکرات از دست داد

نوشته فروش فوق العاده ۶۰۰ میلیون دلاری شگفت انگیز ۲ نقطه عطفی در بلیط فروشی اولین بار در فیلیکسا. پدیدار شد.