Menu

آپدیت می‌شود: با نقدها و نمرات Red Dead Redemption 2 همراه باشید

عنوان بسیار مورد انتظار Red Dead Redemption 2 قرار است فردا توسط شرکت Rockstar Games برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. این بازی قرار تجربه‌ای جهان باز را از یک عنوان وسترن ارائه بدهد، اما این ویژگی جهان باز بودن بازی با دیگر عناوین کاملا فرق دارد و قرار است تا در آن شاهد یکی از پرجزئیات‌ترین و طبیعی‌ترین جهان‌ها باشیم، چیزی که شاید مانندش را در تاریخ بازی‌های ویدئویی هیچ وقت ندیده‌ایم.

این نسخه قرار است یک پیش درآمد بر نسخه‌ی اول Red Dead Redemption باشد و اتفاقات آن قبل از این بازی رخ دهد. شخصیت اصلی بازی هم قرار است آرتور مورگان باشد و همچنین در طول گیم پلی با شخصیت‌های آشنایی همچون جان مارستون هم روبه رو خواهیم شد.

اکنون نقد و بررسی‌ها و نمرات این بازی توسط وب سایت‌های معتبر سراسر جهان منتشر شده است و در ادامه قصد داریم تا با هم خلاصه‌ای از آن‌ها را مطالعه کنیم.

IGN: 100

"در زمینه‌ی ارائه‌ی چنین کیفیتی، هیچ رقیبی برای Red Dead Redemption 2 وجود ندارد. یک دنیای عالی و پرجزئیات که به خوبی یک جهان وسترن را نشان می‌دهد."

EGM: 100

"نقد کردن یک بازی مانند Red Dead Redemption 2 واقعا از عهده‌ی یک منتقد برنمی‌آید. این عنوان یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌هایی است که می‌توانید تصور کند و همه چیز آن به بهترین شکل ممکن ساخته شده‌اند. اگر شما به صورت ارادی نخواهید این بازی را تجربه کنید، یا اصلا گیمر نیستید یا در کما هستید."

IGN Italia: 100

"یکی از بهترین بازی‌های جهان بازی که تا به حال ساخته شده، به همراه یکی از بهترین داستان‌هایی که برای یک بازی ویدئویی نوشته شده است."

God is a Geek: 100

"هیچ شکی وجود نداشت Red Dead Redemption 2 یک بازی عالی می‌شود، اما اکنون بعد از تجربه‌ی بازی می‌توانم بگویم که بازی فراتر از انتظاراتم بوده؛ این بازی بیش از یک شاهکار است و در دهه‌های آینده بسیاری از مردم درباره‌ی آن صحبت خواهند کرد."

Game Informer: 100

"Rockstar Games دوباره با Red Dead Redemption II فراتر رفته و مرزها را جابه جا کرده است. نمایش گروه Van der Linde و داستان عالی بازی باعث می‌شوند تا بازی عمق بیشتر پیدا کند. جهان بازی هم بسیار گسترده و پرجزئیات است و البته از لحاظ فنی هم موفق است و هر گیمری باید آن را تجربه کند."

Stevivor: 100

"Rockstar Games همچنان به ساخت بازی‌ها می‌پردازد تا خود را در آن بالا بکشد. این یک بسیار کار بزرگ است که همیشه بتوان محدودیت‌ها را شکست و مرزها را گسترش داد."

3DJuegos: 100

" Red Dead Redemption 2 به طرز شگفت انگیزی فوق العاده است. دنیای گسترده و پرجزئیات، داستان جذاب، شخصیت‌های جالب و قابل درک و یک جهان بی‌نظیر از ویژگی‌های بازی هستند که آن را به یک از بهترین‌ها و برزگت‌ترین‌های نسل هشتم تبدیل می‌کنند."

We Got This Covered: 100

" Red Dead Redemption 2 یک تجربه‌ی عظیم و نفس گیر است که در آینده از آن به عنوان یکی از گنجینه‌های نسل هشتم یاد می‌شود."

Destructoid: 95

" Red Dead Redemption 2 ظهور آرزو‌ها و جاه طلبی‌هاست و مانند بسیار از بازی‌های Rockstar، این بازی هم به خوبی انتظارات را برآورده می‌کند."

GameSpot: 90

" Red Dead Redemption 2 یک پیش درآمد عالی و داستان زیبای آن به طرز عالی‌ای روایت می‌شود. همچنین دنیای آن بسیار غنی و پرجزئیات است و به سختی می‌توان آن را ترک کرد."

Video Chums: 88

" Red Dead Redemption 2یک بازی جهان باز بسیار عظیم و پرزرق و برق را داراست که به راحتی می‌توانید ساعت‌ها در آن گردش کنید و غرق شوید. جلوه‌های بصری بازی بسیار زیباست و دنیای آن بسیار پیچیده و شخصیت‌هایش هم بسیار واقع گرایانه هستند. این بازی‌ای است که حتما در این نسل باید حضور پیدا می‌کرد."

Slant Magazine: 70

" Red Dead Redemption 2 ظاهری جذاب، زیبا و دلربا دارد و همین ویژگی باعث می‌شود تا بازی در انتقال معنا و مفهومی که باید ارائه بدهد، شکست بخورد."

(نسخه PS4) نمرات Metacritic بر اساس 72 نقد: 97

(نسخه Xbox One) نمرات در Metacritic بر اساس 25 نقد: 98