Menu

با نقدها و نمرات قسمت اول Marvel’s Spider-Man: The Heist همراه باشید؛ محتوایی سرگرم کننده همراه با یک داستان عالی

عنوان Marvel’s Spider-Man مدتی پیش به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 منتشر شد و با بازخوردهای مثبت منتقدان و طرفداران رو به رو شد. همچنین این بازی به حدی پرفروش بوده است که موفق به ثبت چند رکورد به نام خود شده و حتی چندین برابر دیگر عناوین انحصاری کنسول PS4 مانند God of War فروش داشته است.

اکنون داستان این بازی قرار است در یکسری بسته‌ی الحاقی با نام Marvel's Spider-Man: The Heist ادامه پیدا کند که شامل 3 قسمت می‌باشد. قسمت اول این مجموعه The City That Never Sleeps نام دارد که در آن شخصیت‌های قدیمی و جدیدی حضور دارند، اما تمرکز داستان بر روی شخصیت فلیشیا هاردی، دوست دختر سابق پیتر پارکر می‌باشد که اکنون با نام گربه‌ی سیاه (Black Cat) فعالیت می‌کند. در زیر شما می‌توانید تریلر روز عرضه‌ی این بازی را مشاهده کنید:

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

برای اتمام این قسمت، تقریبا به 3 ساعت زمان نیاز دارید. اکنون به تازگی نقد و بررسی‌ها و نمرات این بازی از سوی وب سایت‌های معتبر جهان منتشر شده است و شما در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از آن‌ها را مطالعه کنید.

Digital Chumps: 90

"پایان اولین قسمت از این سری بسته‌ی الحاقی، با یک کلیف هنگر به پایان می‌رسد و ما را برای محتوای بعدی بازی که در ماه نوامبر منتشر می‌شود، هیجان زده‌تر می‌کند. اینکه این مجموعه واقعا ارزش بازی دارد، به نظرم بعد از اتمام 3 قسمت معلوم می‌شود؛ اما با اینحال این قسمت قطعا ارزش تجربه و وقت گذاشتن را دارد."

Playstation Universe: 90

"اگرچه این بازی نسبت به نسخه‌ی اصلی کمی دید محدودتری دارد، اما بازهم یک مورد قانع کننده و رضایت بخش برای Marvel’s Spider-Man است."

Game Revolution: 80

"قسمت اول این مجموعه تقریبا از همان شیوه‌ی بازی اصلی پیروی می‌کند و مانند آن فوق العاده است. این بازی شامل یک داستان عالی به همراه شخصیت پردازی بسیار خوب می‌شود که در کنار آن مبارزات و گیم پلی بازی باعث می‌شوند تا تقریبا سطح رضایت بخشی آن بی‌نهایت باشد."

IGN: 78

"مقدمه‌ی داستان گربه‌ی سیاه عالی است، با اینحال اما این قسمت بیشتر شبیه به یک اقدام برای رضایت دادن به طرفداران است تا یک محتوای مستقل."

IGN Spain: 75

"این بسته‌ی الحاقی محتوای جالبی دارد، اما هیچ جدیدی را ارائه نمی‌دهد. در مجموع می‌توان به آن به چشم یک بازی 3 ساعته‌ی سرگرم کننده نگاه کرد."

SpazioGames: 74

"یک اسپین آف خوب با شخصیت گربه‌ی سیاه که عالی طراحی شده است و می‌تواند سرگرم کننده باشد؛ اما لذت آن در حد نسخه‌ی اصلی نیست."

PlayStation LifeStyle: 65

"در حالی که The Heist دارای یک داستان قوی است –یا حداقل سروع آن قوی است- اما هیچ گونه رشدی را در گیم پلی بازی به وجود نمی‌آورد."

نمره در metacritic از 12 نقد: 76

نظر شما چیست؟ آیا علاقه به تجربه‌ی این بازی دارید؟