Menu

تصاویر جدید Red Dead Redemption 2 شخصیت John Marston و Dutch را نشان می‌دهد

در حالی که ثانیه به ثانیه به انتشار عنوان مورد انتظار Red Dead Redemption 2 در روز جمعه نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری از این بازی وسترن افشا می‌شود و اکنون قرار است در تصاویر جدیدی که از سوی Rockstar Games منتشر شده است، شاهد شخصیت‌های کلیدی دیگر بازی همچون John Marston باشیم.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، امروز تصاویر جدیدی از Red Dead Redemption 2 منتشر شد که در آن می‌توانید چهره‌های آشنایی را از دیگر نسخه‌های سری Red Dead مشاهده کنیم. در این تصاویر شاهد John Marston، پروتاگونیست اصلی عنوان Red Dead Redemption و شخصیت Dutch و همچنین افرادی دیگر از گروه van der Linde هستیم.

شما می‌توانید در زیر تصویر اول را که شخصیت‌های Dutch و Hosea را مشاهده کنید، 2 فردی که گروه van der Linde را تشکیل دادند: <برای مشاهده‌ی تصویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید>


در توضیحات این تصویر آمده است: " Dutchو Hosea یکدیگر را در اوایل 20 سالگی‌شان ملاقات کردند؛ آن‌ها 2 فرد با استعداد در زمینه‌ی دزدی هستند و در سال‌ها اولیه به عنوان یک تیم 2 نفره فعالیت می‌کردند، اما بعد از مدتی شروع به جمع کردن بچه‌های سر راهی و افراد ولگرد کردند و گروه خود را تشکیل دادند."

در زیر هم شما می‌توانید شخصیت John Marston و خانواده‌اش را که شامل همسرش Abigail و پسرش Jack می‌شود را مشاهده کنید، اگر شما نسخه‌ی اول Red Dead Redemption را تجربه کرده باشید، حتما با این شخصیت‌ها بسیار آشنایی دارید: <برای مشاهده‌ی تصویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید>


در توضیحات این تصویر آمده است: "John از وقتی که Dutch و گروهش جان او را در 12 سالگی‌اش نجات دادند، با او بوده است. بعد از 5 یا 6 سال هم Abigail به گروه آن‌ها پیوست. اعضای گروه van der Linde تنها افرادی هستند که Jack جوان آن‌ها را می‌شناسد."

در زیر هم شما می‌توانید تصویر آخر از شخصیت‌های بازی را مشاهده کنید: <برای مشاهده‌ی تصویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید>


عنوان Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) برای کنسول‌های PlayStation 4 و Xbox One منتشر خواهد شد. هنوز خبری از نسخه‌ی PC نیست، اما احتمال عرضه‌ی این بازی بر روی آن وجود دارد. نظر شما چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.