Menu

گزارش: سازنده Dishonored برای ساخت عنوانی چند نفره و پروژه‌ واقعیت مجازی نیرو جذب می‌کند

اوایل امسال استودیو Arkane و شرکت Bethesda اعلام کردند که سری Dishonored برای مدتی استراحت خواهد کرد و خبری از این سری نخواهد بود. حال طرفداران می‌خواهند از برنامه‌ها و پروژه‌های آینده این استودیو با خبر شوند.

این سازنده از سال 2012 تا 2018 بر روی سه پروژه مختلف Dishonored و عنوان Prey که پارسال عرضه شد کار کرده است. در حالی که ساخت ادامه Prey در هاله‌ای از ابهام قرا دارد، ممکن است تیم سازنده به دنبال تجربیات جدید و به وجود آوردن IPهای متعددی باشند.

به گزارش پردیس‌گیم و بر اساس یک آگهی شغلی جدید، استودیو Arkane برای عرضه یک بازی چند نفره و پروژه‌ای مرتبط با واقعیت مجازی آماده می‌شود.

همانطور که می‌دانید استودیو Arkane به دو تیم مجزا تقسیم می‌شود که Arkane Austin و Arkane Lyon نام دارند. ما می‌دانیم که تیم Austin برای یک پروژه آنلاین نیرو استخدام می‌کند، با توجه به گزارشات جدید متوجه شدیم که تیم دیگر یعنی Lyon نیز در صدد جذب نیرو می‎باشد.

متن زیر از فهرست درخواست نیروی تیم سازنده جدا شده است:

"اولین تجربه در میان عناوین AAA چندنفره، واقعیت مجازی و GAaS پلاس است."

البته لازم به ذکر است که نمی‌توان این آگهی‌های شغلی را جدی گرفت چرا که ممکن است بازی بعدی استودیو Arkane تک نفره داستانی باشد اما در کنار آن بر روی چند پروژه آزمایشی نیز کار کند. شاید هم شاهد عنوانی باشیم که شامل هر دو بخش آنلاین و داستانی می‌شود. شرکت Bethesda با تجربه واقعیت مجازی ناآشنا نیست و ساخت چنین عنوانی با منطق جور در می‌آید.

اگرچه بازی‌های استودیو Arkane توانسته باشند نظر منتقدین را به خود جلب کنند اما اگر دقیق‌تر بررسی کنیم فروش قابل توجه و عجیب و غریبی نداشته‌اند و این موضوع می‌تواند دلیلی برای کار بر روی بخش چند نفره و آنلاین باشد.

با توجه به محبوبیت سری Dishonored ساخت سومین نسخه از این سری دور از ذهن نیست و احتمالا در آینده شاهد آن خواهیم بود.

نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما Arkane Studios می‌تواند در چه ژانری بهترین عملکرد را از خود نشان دهد؟