Menu

لیست بندی Red Dead Redemption 2 برای PC تنها یک پیشبینی و گمانه زنی از سوی خرده فروشی اروپایی بوده است

دیروز خبری مبنی بر لیست شدن بازی دنیای‌باز Red Dead Redemption 2 برای پلتفرم PC در فضای مجازی منتشر شد که پردیس‌گیم هم آن را گزارش داد. اگرچه ممکن است بازی در آینده برای PC عرضه شود اما خبر دیروز نقشی کاملا حدسی داشت.

سخنگوی خرده فروشی اروپایی Media Markt که بزرگ‌ترین فروشگاه محصولات الکترونیکی در اروپا می‌باشد، در گفت و گویی با Wccftech تایید کرد که لیست ذکر شده نقشی کاملا جایگزینی دارد چرا که شرکت باور دارد بازی سرانجام روزی برای PC به انتشار خواهد رسید.

نماینده خرده فروشی MM در این باره گفت:

"این درست است که ما نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 را لیست کردیم. من با بخش بازی‌های ویدیویی شرکت تماس گرفتم و این مورد را بررسی کردم و متوجه شدم که این فهرست‌بندی نقشی کاملا جایگزینی دارد و آن‌ها حدس می‌زنند همانند عنوان GTA V رونمایی بازی برای PC سرانجام در زمانی که در حال حاضر مشخص نیست رخ دهد. اگرچه در حال حاضر دیگر برای پیش‌خرید در دسترس قرار ندارد.

همان‌طور که در بیانیه خرده‌فروشی دیده می‌شود، GTA V هشت ماه بعد از عرضه بر روی کنسول‌های نسل قبل سرانجام برای کنسول‌های نسل حاضر و PC نیز به انتشار رسید. بنابراین این احتمال وجود دارد که RDR 2 نیز چنین رویه‌ای را در پیش بگیرد و در نهایت برای رایانه‌های شخصی عرضه شود. اگرچه در این جا یک نکته وجود دارد، Red Dead Redemption هیچوقت بر روی PC عرضه نشد و Rockstar باید برای این موضوع فکری بکند. شاید یک کالکشن RDR 1 و RDR 2 برای PC؟

هنوز Rockstar به طور رسمی نسخه PC را تایید نکرده است و واکنشی هم به گزارشات مختلف نشان نمی‌دهد.

Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر(4آبان) برای PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما Rockstar چه رویه‌ای را در مورد RDR پیش خواهد گرفت؟