Menu

معرفی فیلم پری دریایی کوچولو 2023

فیلم پری دریایی کوچولو 2023 یک اثر آمریکایی جدید است که در ماه می توسط شرکت Walt Disney Studios Motion Pictures منتشر شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره لایو اکشن پری دریایی کوچولو ۲۰۲۳ همراه ما بمانید.

فیلم سینمایی پری دریایی کوچولو ۲۰۲۳ اقتباسی به صورت لایو اکشن از انیمیشن دیزنی به همین نام در سال 1989 است که خود این انیمیشن نیز بر اساس داستان پریان با همین عنوان به قلم هانس کریستین اندرسن (Hans Christian Andersen) در سال 1837، ساخته شده است. این فیلم سینمایی اثری به کارگردانی راب مارشال (Rob Marshall) است. فیلمنامه نیز به قلم دیوید مگی (David Magee) نوشته شده است. همچنین راب مارشال به همراه مارک پلات (Mark Platt) و جان دلوکا (John Deluca) تهیه‌کنندگی این فیلم موردانتظار 2023 را بر عهده دارند.

خلاصه داستان فیلم پری دریایی کوچولو 2023

درباره یک پری دریایی جوان و زیبا به نام آریل است که تشنه ماجراجویی است. او برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دنیای خارج از دریا، به روی سطح آب آمده و با شاهزاده اریک ملاقات می‌کند و عاشق او می‌شود. در ادامه او به دنبال احساسات خود، با جادوگر دریایی معامله می‌کند تا صدای زیبای خود را در عوض گرفتن پاهای انسانی به او بدهد تا بتواند به روی خشکی برود و شاهزاده زمینی را دوباره ملاقات کند.

معرفی بازیگران فیلم The Little Mermaid 2023

در ادامه بیوگرافی هنرپیشه‌های پری دریایی کوچولو 2023 را بررسی می‌کنیم.

هالی بیلی در نقش آریل

هالی لین بیلی خواننده، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی متولد 27 مارس 2000 برابر با 8 فروردین 1379است. او بیشتر به خاطر حضور در گروه موسیقی دو نفره Chloe & Halle به همراه خواهرش کلویی شناخته شده است و از سال 2018 تا کنون پنج نامزدی جایزه گرمی را دریافت کرده است.

جونا هاوئر کینگ در نقش اریک

جونا آندره هاوئر کینگ بازیگر انگلیسی متولد 30 می 1995 برابر با 9 خرداد 1374است. او در فیلم درام The Last Photograph محصول سال 2017، فیلم ماجراجویی و خانوادگی A Dog’s Way Home محصول سال 2019، سریال درام  Howard End محصول سال 2017، سریال تاریخی و درام  Little Women محصول سال 2017 و سریال جنگی و درام  World on Fire محصول سال 2019 به ایفای نقش پرداخته است.

دیوید دیگز در نقش سباستین

دیوید دنیل دیگز بازیگر، رپر، خواننده و ترانه سرای آمریکایی متولد 24 ژانویه 1982 برابر با 4 بهمن 1360است. او خواننده گروه هیپ هاپ Clipping است و در سال 2015 نقش مارکی دو لافایت و توماس جفرسون را در موزیکال همیلتون بازی کرد که برای او جایزه تونی بهترین بازیگر نقش اول مرد در سال 2016 را به ارمغان آورد.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی فیلم پری دریایی کوچولو 2023 پرداختیم. این فیلم سینمایی در ژانر فانتزی و موزیکال ساخته شده و از حضور بازیگران با استعدادی چون هالی بیلی و جونا هاوئر کینگ بهره می‌برد. نظرات فیلم پری دریایی کوچولو 2023 نیز نسبتا مثبت بوده و این اثر موفق شده توجه بسیاری از دوستداران ژانر فانتزی را به خود جلب کند. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا قصد تماشا و دانلود فیلم پری دریایی کوچولو 2023 را دارید؟ نظرتان درباره داستان و بازیگران این فیلم چیست؟ تیزر فیلم پری دریایی کوچولو را دیده‌اید؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.