Menu

معرفی فیلم رنفیلد ۲۰۲۳ با حضور نیکلاس کیج در نقش دراکولا

فیلم رنفیلد ۲۰۲۳ یک اثر آمریکایی است که در ماه آوریل توسط شرکت Universal Pictures منتشر شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره فیلم Renfield 2023 همراه ما بمانید.

فیلم رنفیلد ۲۰۲۳ اثری جدید به کارگردانی کریس مک‌کی (Chris McKay) است. فیلمنامه این فیلم به قلم رایان ریدلی (Ryan Ridley) است که بر اساس ایده اصلی رابرت کرکمن (Robert Kirkman) با شخصیت‌هایی از رمان دراکولا اثر برام استوکر (Bram Stoker) در سال 1897، نوشته شده است. این فیلم همچنین محصولی مشترک از Universal Pictures و کمپانی Skybound Entertainment است. ژانر فیلم رنفیلد کمدی، ترسناک و فانتزی است و در آن شاهد نقش آفرینی نیکلاس کیج (Nicolas Cage) و نیکلاس هولت (Nicholas Hoult) هستیم.

خلاصه داستان فیلم رنفیلد

درباره رنفیلد است که تصمیم می‌گیرد قرن‌ها کار خود را به عنوان پیرو و آشنای کنت دراکولا رها کند و زندگی جدیدی در شهر مدرن نیو اورلئان، جایی که او عاشق یک پلیس راهنمایی و رانندگی به نام ربکا کوئینسی می‌شود، آغاز کند. اما آیا رها کردن کنت دراکولا و نقشه‌های شومش به همین راحتی است؟

معرفی بازیگران فیلم رنفیلد ۲۰۲۳

در ادامه بیوگرافی هنرپیشه‌‌های فیلم سینمایی renfield را بررسی می‌کنیم.

نیکلاس هولت در نقش رنفیلد

نیکلاس کارادوک هولت بازیگر انگلیسی متولد 7 دسامبر 1989 برابر با 16 آذر 1368 است. هولت جوایز مختلفی از جمله نامزدی جایزه فیلم آکادمی بریتانیا، دو جایزه گلدن گلوب و جایزه امی را دریافت کرده است. کارنامه بازیگری او شامل بازی در پروژه‌های مستقل در صنعت فیلم آمریکا و بریتانیا است. از جمله این فیلم‌ها می‌توان به فیلم کمدی زامبی و رمنس Warm Bodies محصول سال 2013، فیلم اکشن و آخرالزمانی Mad Max محصول سال 2015، فیلم کمدی سیاه The Favourite محصول سال 2018، فیلم زندگی‌نامه ای و درام Tolkien محصول سال 2019، سریال کمدی درام The Great محصول سال 2020 تا کنون و فیلم کمدی و ترسناک The Menu محصول سال 2022 اشاره کرد.

نیکلاس کیج در نقش کنت دراکولا

نیکلاس کیم کاپولا که به نام حرفه‌ای نیکلاس کیج شناخته می‌شود، بازیگر آمریکایی متولد 7 ژانویه 1964 برابر با 17 دی 1342 است. او بازیگر و تهیه‌کننده است. او در خانواده کاپولا متولد شد و جوایز مختلفی از جمله اسکار، جایزه انجمن بازیگران سینما و جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده است.

شهره آغداشلو در نقش الا

شهره آغداشلو وزیری تبار بازیگر ایرانی و آمریکایی فیلم رنفیلد ۲۰۲۳ متولد 11 می 1952 برابر با 21 اردیبهشت 1331 است. او پس از ایفای نقش های متعدد بر روی صحنه، اولین بازی خود را در فیلم شطرنج باد (Chess of the Wind) محصول سال 1976 انجام داد. دو فیلم بعدی او گزارش (The Report) و سوته دلان (Sooteh-Delan) محصول سال 1977 تحسین منتقدان را در پی داشت و آغداشلو را به عنوان یکی از بانوان برجسته ایران معرفی کردند، اگرچه پخش این فیلم‌ها در خود ایران توقیف شدند.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی فیلم renfield پرداختیم. این فیلم سینمایی در ژانر کمدی، ترسناک و فانتزی ساخته شده و از حضور بازیگران با استعدادی چون نیکلاس کیج و نیکلاس هولت بهره می‌برد. نظر شما درباره رنفیلد آخرین فیلم نیکلاس کیج چیست؟ آیا قصد تماشا و دانلود فیلم رنفیلد 2023 را دارید؟ نظرتان درباره داستان و بازیگران این فیلم چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.