Menu

معرفی فیلم دختر آرام 2022 پرفروش‌ترین فیلم ایرلندی

فیلم دختر آرام از بهترین آثار ایرلندی تاریخ سینماست. با ما همراه باشید تا با فیلم The Quiet Girl 2022 و جزئیات آن آشنا شویم.

فیلم سینمایی دختر آرام (دختر کم حرف) با نام ایرلندی «An Cailín Ciúin» اثری به کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی کولم بایرد (Colm Bairéad) است. این فیلم با الهام از رمان کوتاه Foster به قلم کلر کیگان (Claire Keegan) ساخته شده. ژانر فیلم سینمایی The Quiet Girl 2022 درام و بلوغ است. مدت زمان فیلم دختر کم حرف 2022 نیز 94 دقیقه است. بیشتر دیالوگ‌های فیلم نیز به زبان ایرلندی ادا می‌شوند.

این فیلم اولین بار در 11 فوریه 2022 (22 بهمن 1400) در جشنواره فیلم برلین به نمایش در آمد و همانجا موفق شد خرس کریستال این جشنواره را از آن خود کند و این تازه شروع افتخارات فیلم the quiet girl 2022 بود. فیلم سینمایی دختر آرام جوایز متعددی کسب کرد و نامزد جوایز مهمی چون اسکار شد.

خلاصه داستان فیلم دختر کم حرف ۲۰۲۲

در خلاصه ی فیلم سینمایی The Quiet Girl 2022 می‌خوانیم که دختر 9 ساله منزوی و گوشه‌گیری به نام کیت همراه خانواده فقیرش در روستایی در ایرلند زندگی می‌کند. او خواهر و برادرهای زیادی دارد و حالا که قرار است یک فرزند دیگر نیز به خانواده‌شان اضافه شود، پدر و مادرش او را نزد یکی از اقوام خود که زوجی میانسال‌اند، می‌فرستند. کیت آنجا برای اولین بار زندگی در خانه‌ای پر از مهر و محبت را تجربه خواهد کرد.

معرفی بازیگران فیلم سینمایی The Quiet Girl 2022

در این بخش به معرفی بازیگران فیلم سینمایی دختر آرام می‌پردازیم. نکته قابل توجه این است که این فیلم از حضور بازیگران ستاره‌ای بهره نمی‌برد و اکثر بازیگران آن اهل ایرلند هستند و آثار بین‌المللی زیادی ندارند.

کری کراولی در نقش اولین کینسالاچ

کری کراولی (Carrie Crowley) بازیگر و سخنران ایرلندی است که قبلا به عنوان گوینده رادیو و مجری تلویزیون نیز فعالیت می‌کرد. او متولد 23 مه 1964 برابر با 2 خرداد 1343 است. کری در آثاری چون سریال پزشکی The Clinic، سریال وایکینگ‌ها و سریال کمدی An Crisis حضور پیدا کرده است.

اندرو بنت در نقش جان کینسالاچ

اندرو بنت (Andrew Bennett) بازیگر ایرلندی است که علاوه بر فیلم دختر کم حرف 2022 در فیلم درام روانشناختی God’s Creatures محصول 2022 و فیلم کوتاه The Ten Steps نیز حضور داشته است.

کاترین کلینچ در نقش کیت

کاترین کلینچ (Catherine Clinch) بازیگر 12 ساله فیلم سینمایی The Quiet Girl 2022 است. این فیلم اولین تجربه بازیگری کاترین است.

کلام آخر

این فیلم درام ایرلندی پس از انتشار طرفداران بسیاری پیدا کرد و توانست رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کند. میزان فروش فیلم the quiet girl 2022 حدود 4 میلیون دلار بوده و اگرچه این عدد دربرابر فیلم‌های بزرگ هالیوودی چندان بزرگ به نظر نمی‌رسد، اما درواقع بیشترین میزان فروش برای یک فیلم ایرلندی است. نظر شما درباره این فیلم چیست؟ آیا تماشا و دانلود فیلم دختر کم حرف ۲۰۲۲ را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ می‌توانید نظراتتان درباره این فیلم را در پایین این صفحه و در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.