Menu

معرفی فیلم خانوادگی عروس خیابان فرشته

فیلم عروس خیابان فرشته یکی از جدیدترین فیلم‌های سینمایی ایران است که در زمستان 1401 منتشر شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره فیلم عروس خیابان فرشته همراه ما بمانید.

فیلم عروس خیابان فرشته با نام سابق عروس هندی اثری ایرانی به کارگردانی مهدی خسروی است. فیلمنامه این اثر نیز به قلم الهه زارع بر اساس طرحی از مجتبی متولی نوشته شده است. همچنین محمدرضا شریفی‌نیا تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشته است. ژانر فیلم عروس خیابان فرشته اجتماعی، کمدی و خانوادگی است و در آن بازیگران معروف ایرانی چون مهراوه شریفی‌نیا، محمدرضا شریفی‌نیا، عاطفه رضوی، پوریا پورسرخ و شقایق فراهانی به ایفای نقش پرداخته‌اند. مدت زمان فیلم عروس خیابان فرشته 90 دقیقه است.

خلاصه داستان فیلم عروس خیابان فرشته

درباره خانواده مهاجر بوده که در خانه‌ای قدیمی که متعلق به دایی خانواده است، در خیابان فرشته سکونت دارند. همچنین هرکدام از اعضای خانواده مهاجر از محیط خانه برای کسب درآمد استفاده می‌کنند اما با برگشت دایی خانواده به همراه عروسش از خارج کشور برای فروش این خانه قدیمی، خانواده مهاجر با چالش‌ها و مشکلات بزرگی روبه‌رو می‌شوند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا به هر قیمتی از فروش خانه جلوگیری کنند اما …

معرفی بازیگران فیلم عروس خیابان فرشته

محمدرضا شریفی‌نیا تهیه‌کننده و بازیگر فیلم اعلام کرده است که با ساخت آن سعی کرده‌اند یک اثر کمدی خوب که گاهی به برخی مسائل و مشکلات اجتماعی اشاره می‌کند تولید کنند که علاوه بر نقد اوضاع جامعه، سرگرم‌کننده و جالب هم باشد. مهدی خسروی کارگردان فیلم عروس خیابان فرشته نیز معتقد است که این فیلم پتانسیل بالایی برای فروش داشته و در نهایت از عملکرد خود و گروهش برای تولید این اثر راضی است. در ادامه با برخی از هنرپیشه های فیلم عروس خیابان فرشته آشنا شده و بیوگرافی آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

مهراوه شریفی‌نیا در نقش پریسا مهاجر

مهراوه شریفی‌نیا بازیگر ایرانی متولد 29 فروردین 1360 است. او در رشته موسیقی کلاسیک از دانشگاه هنر تهران فارغ‌التحصیل شده و ساز تخصصی او پیانو است. مهراوه شریفی‌نیا کار خود را با ایفای نقش در فیلم دزد عروسک‌ها محصول سال 1368 آغاز کرد و با بازی در نقش فریده در سریال ماورالطبیعه روز حسرت محصول سال 1387 شناخته شد.

محمدرضا شریفی‌نیا در نقش محمدرضا مهاجر

محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر، دستیار کارگردان، مشاور کارگردان و برنامه‌ریز ایرانی متولد 25 خرداد 1334 است. او با آزیتا حاجیان بازیگر ایرانی ازدواج کرد و مهراوه شریفی‌نیا و ملیکا شریفی‌نیا فرزندان این دو بازیگر ایرانی هستند. شریفی‌نیا برای اولین بار با بازی در فیلم پری محصول سال 1373 و سریال تاریخی امام علی محصول سال 1375 شناخته شد.

عاطفه رضوی در نقش پری، همسر محمدرضا مهاجر

عاطفه رضوی بازیگر و گریمور ایرانی متولد 15 اسفند 1347 است. او خواهر بهروز رضوی صداپیشه و مجری ایرانی و همسر حسین پاکدل بازیگر، کارگردان، نویسنده، تهیه‌کننده و نمایشنامه نویس ایرانی است. عاطفه رضوی بیشتر در تئاتر و به عنوان گریمور فعالیت کرده است. او همچنین نقش مهتاب را در سریال سیاسی، تاریخی و درام عاشقانه کیمیا محصول سال 1394 بازی کرده است.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی فیلم عروس خیابان فرشته پرداختیم. این فیلم سینمایی در ژانر اجتماعی، کمدی و خانوادگی ساخته شده و از حضور بازیگران مشهوری چون مهراوه شریفی‌نیا، محمدرضا شریفی‌نیا، عاطفه رضوی، پوریا پورسرخ و شقایق فراهانی بهره می‌برد. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا تریلر فیلم عروس خیابان فرشته را دیده‌اید؟ آیا قصد تماشا و دانلود فیلم عروس خیابان فرشته را دارید یا پیش‌تر آن را در سینما تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و بازیگران این فیلم چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.