Menu

معرفی فیلم They Cloned Tyrone 2023 اثری کمدی

فیلم They Cloned Tyrone 2023 یک اثر آمریکایی جدید است که در سال 2023 توسط شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره فیلم تایرون را شبیه سازی کردند همراه ما بمانید.

فیلم They Cloned Tyrone 2023 اثری به کارگردانی جوئل تیلور (Juel Taylor) بوده و این فیلم اولین کارگردانی فیلم بلند او است. فیلمنامه نیز به قلم جوئل تیلور و تونی رتنمیر (Tony Rettenmaier) نوشته شده است. جوئل تیلور به همراه تونی رتنمیر، داتاری ترنر (Datari Turner) و جیمی فاکس (Jamie Foxx) تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. فیلم تایرون را شبیه سازی کردند محصول شرکت MACRO Media است.

ژانر فیلم تایرون را شبیه سازی کردند 2023 علمی تخیلی، کمدی و معمایی است و در آن شاهد نقش‌آفرینی بازیگران با استعدادی چون جان بویگا (John Boyega)، تیونا پریس (Teyonah Parris)، جیمی فاکس و کیفر ساترلند (Kiefer Sutherland) هستیم. مدت زمان فیلم They Cloned Tyrone 2023 هنوز مشخص نشده است.

داستان فیلم They Cloned Tyrone 2023

درباره فونتین، یک فروشنده مواد مخدر محلی است که توسط رقیب خود، آیزاک، به ضرب گلوله کشته می‌شود. اما او صبح روز بعد بدون هیچ آسیبی از خواب بیدار می‌شود و شوکه شده از این اتفاق، به همراه اسلیک چارلز و یو یو شروع به بررسی این حادثه و دلیل آن می‌کنند. جستجوی آن‌ها در نهایت این سه نفر را به یک مجتمع زیرزمینی وسیع می‌رساند که در آن یک آزمایشگاه تحت نظر و حمایت دولت در حال انجام آزمایش شیطانی روی سیاه پوستان محلی است. فونتین متوجه می‌شود که او نیز یک شبیه‌ساز مصنوعی است و توسط نیکسون کنترل می‌شود. او ابتدا از وجود خود احساس ناامیدی می‌کند اما در نهایت تصمیم می‌گیرد به خاطر محله‌اش در مقابل این اربابان سفیدپوست و شرور بایستد.

معرفی بازیگران فیلم They Cloned Tyrone 2023

در ادامه بیوگرافی هنرپیشه های فیلم تایرون را شبیه سازی کردند را بررسی می‌کنیم.

جان بویگا در نقش فونتین

جان آدِدایو بامیدله آدگبویگا که با نام جان بویگا شناخته می‌شود، بازیگر و تهیه‌کننده انگلیسی متولد 17 مارس 1992 برابر با 27 اسفند 1370 است. او ابتدا برای بازی در نقش موسی در فیلم ترسناک، کمدی و علمی تخیلی Attack the Block محصول سال 2011 در بریتانیا به شهرت رسید و با بازی در نقش فین در فیلم‌های سه‌گانه جنگ ستارگان شامل فیلم فضایی و حماسی Star Wars: The Force Awakens محصول سال 2015، فیلم اکشن و فضایی Star Wars: The Last Jedi محصول سال 2017 و فیلم حماسی و فضایی Star Wars: The Rise of Skywalker محصول سال 2019 در سطح بین الملل شناخته شد.

تیونا پریس در نقش یو یو

تیونا پریس بازیگر آمریکایی متولد 22 سپتامبر 1987 برابر با 31 شهریور 1366 است. او فارغ‌التحصیل مدرسه جولیارد است و بازیگری را از سال 2010 آغاز کرد. پریس بیشتر به خاطر بازی در نقش منشی داون چمبرز در سریال درام Mad Men محصول سال 2007 تا 2015 و بازی در فیلم کمدی سیاه و درام Dear White People محصول سال 2014 شناخته شد.

جیمی فاکس در نقش اسلیک چارلز

اریک مارلون بیشاپ که با نام هنری جیمی فاکس شناخته می‌شود، بازیگر، کمدین و خواننده آمریکایی متولد 13 دسامبر 1967 برابر با 22 آذر 1346 است. او به خاطر بازی در نقش ری چارلز در فیلم زندگینامه‌ای، موزیکال و درام Ray محصول سال 2004 به شهرت رسید و برای آن موفق به دریافت جایزه اسکار، جایزه بفتا، جایزه انجمن بازیگران سینما، جایزه فیلم منتخب منتقدان و جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد شد. در همان سال او برای بازی در فیلم جنایی، اکشن و هیجان انگیز Collateral نامزد دریافت جایزه اسکار در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. از سال 2017 تا کنون فاکس به عنوان مجری و تهیه‌کننده اجرایی برنامه موزیکال و سرگرمی Beat Shazam فعالیت می‌کند.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی فیلم تایرون را شبیه سازی کردند پرداختیم. این فیلم سینمایی در ژانر علمی تخیلی، کمدی و معمایی ساخته شده و از حضور بازیگران با استعدادی چون جان بویگا، تیونا پریس، جیمی فاکس و کیفر ساترلند بهره می‌برد. پس از اکران فیلم می‌توانید در همین مقاله نقد و نمرات فیلم They Cloned Tyrone 2023 را مطالعه کنید. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا تریلر فیلم تایرون را شبیه سازی کردند را دیده‌اید؟ آیا قصد تماشا و دانلود فیلم They Cloned Tyrone 2023 را دارید؟ نظرتان درباره داستان و بازیگران این فیلم چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.