Menu

معرفی فیلم مموریا (Memoria) فیلمی درام و معمایی

فیلم Memoria 2021 اثری رازآلود و درام فانتزی محصول 2021 است. امروز قصد داریم به معرفی و بررسی فیلم مموریا ۲۰۲۱ بپردازیم.

فیلم مموریا اثری در ژانر درام فانتزی و رازآلود و محصول 2021 به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مشترک آپیچاتپونگ ویراستاکول (Apichatpong Weerasethakul) با بازی تیلدا سوینتون (Tilda Swinton)، الکین دیاز (Elkin Díaz)، ژان بالیبار (Jeanne Balibar)، خوان پابلو اورگو (Juan Pablo Urrego) و دانیل گیمنز کاچو (Daniel Giménez Cacho) است.

فیلم Memoria 2021 اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره کن در 15 ژوئیه 2021 (4 مرداد 1400) داشت و از 26 دسامبر 2021 (5 دی 1400) در سینماهای ایالات متحده اکران محدود داشت. این فیلم به عنوان نماینده کشور کلمبیا در بخش بهترین فیلم بلند بین المللی در نود و چهارمین مراسم اسکار حضور پیدا کرد اما نتوانست نامزد دریافت جایزه شود.

خلاصه داستان فیلم Memoria 2021

درباره یک زن اسکاتلندی می‌آید که پس از شنیدن صدایی بلند در سپیده دم، شروع به تجربه یک سندرم حسی مرموز می‌کند.

معرفی بازیگران فیلم مموریا

در مارس 2018، اعلام شد که تیلدا سوینتون به اثری با کارگردانی آپیچاتپونگ ویراستاکول از روی فیلمنامه‌ا‌ی که او نوشته بود، به بازیگران این فیلم پیوسته است. آگوست 2019، ژان بالیبار، دانیل گیمنز کاچو، خوان پابلو اورگو و الکین دیاز به بازیگران فیلم پیوستند، فیلمبرداری در اوت 2019 در کلمبیا آغاز شد. در ادامه به معرفی برخی از هنرپیشه های فیلم مموریا می‌پردازیم.

تیلدا سوینتون در نقش جسیکا هلند

کاترین ماتیلدا سوینتون متولد 5 نوامبر 1960 (61 سال) بازیگر بریتانیایی است. او که به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌ و سریال‌های مستقل شناخته می‌شود، جوایز مختلفی از جمله جایزه اسکار، جایزه بفتا و جایزه ایندیپندنت اسپیریت را دریافت کرده است. او همچنین نامزد سه جایزه گلدن گلوب و پنج جایزه انجمن بازیگران سینما شده است. در سال 2020 نیویورک تایمز او را به عنوان یکی از بزر‌گ‌ترین بازیگران قرن 21 معرفی کرد.

ژان بالیبار در نقش اگنس سرکینسکی

ژان بالیبار متولد 13 آوریل 1968 بازیگر و خواننده فرانسوی است. او در فیلم Ne change rien (2009) به کارگردانی پدرو کاستا بازی کرد. در میان فیلم‌های دیگر، او در درام فرانسوی 17 Times Cécile Cassard (2002)، به کارگردانی کریستوف اونوره، با بئاتریس دال و رومن دوریس ظاهر شد. او همچنین در درام‌های All the Fine Promises (2003)، به کارگردانی ژان پل سیویراک، با بول اوژیه و والری کرانچانت، و درام Clean (2004)، به کارگردانی اولیویه آسایاس، با مگی چونگ و نیک نولته بازی کرد.

کلام آخر

ژانر فیلم مموریا ۲۰۲۱ علمی تخیلی فانتزی درام است. این اثر در نظر منتقدان تاثیرگذارتر از نگاه تماشاگران بوده‌است. نظر شما در مورد داستان و شخصیت‌های فیلم Memoria 2021 چه بود؟ تریلر فیلم Memoria 2021 را دیده‌اید؟ چه امتیازی به فیلم می‌دهید؟ دانلود فیلم مموریا ۲۰۲۱ را به دوستانتان پیشنهاد می‌کنید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین به اشتراک بگذارید.