Menu

معرفی فیلم ولگردها ۲۰۲۳ اثری درام و مهیج

فیلم ولگردها ۲۰۲۳ یک اثر انگلیسی جدید است که در ماه فوریه توسط شبکه نتفلیکس منتشر شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره فیلم The Strays 2023 همراه ما بمانید.

فیلم ولگردها ۲۰۲۳ اثری به کارگردانی ناتانیل مارتلو وایت (Nathaniel Martello White) بوده و این فیلم اولین تجربه کارگردانی او است. همچنین فیلمنامه این اثر نیز به قلم ناتانیل مارتلو وایت نوشته‌ شده که به گفته خودش داستان فیلم را بر اساس داستانی واقعی که مادرش قبلا برای او تعریف کرده، نوشته است. تهیه‌کنندگی این فیلم را والنتینا برازینی (Valentina Brazzini) با همکاری تریستان گولیگر (Tristan Goligher) و راب واتسون (Rob Watson) بر عهده داشته‌اند. این فیلم همچنین محصولی مشترک از شرکت Air Street Films و شرکت The Bureau است.

ژانر فیلم The Strays 2023 درام، هیجان‌انگیز و ترسناک است و در آن بازیگران با استعدادی چون اشلی مادِکوه (Ashley Madekwe) و باکی باکرِی (Bukky Bakray) به ایفای نقش پرداخته‌اند. مدت زمان فیلم ولگردها 2023 حدود 100 دقیقه است. فیلم The Strays 2023، در تاریخ 22 فوریه 2023 (3 اسفند 1401) در شبکه نتفلیکس منتشر شد.

خلاصه داستان فیلم ولگردها ۲۰۲۳

درباره نیو است که با خانواده خود در حومه شهر زندگی می‌کند و در یک مدرسه خصوصی شغل مقبولی دارد. او ناگهان متوجه می‌شود زن و مرد عجیبی به طور غیرمنتظره در لحظه‌های خاصی جلوی او ظاهر می‌شوند که باعث می‌شود به سلامت عقل خود شک کند. او از خانواده و دوستانش کمک می‌خواهد اما وقتی آن‌ها حرف‌هایش را باور نمی‌کنند، احساس درماندگی می‌کند و به فکر راهی دیگر برای حل مشکل خود می‌افتد.

معرفی بازیگران فیلم ولگردها ۲۰۲۳

فیلم The Strays 2023 توسط وانتینا برازینی، راب واتسون و تریستان گولیگر ساخته شده و امیلی لویناس فاروش (Emilie Levienaise Farrouch) آهنگسازی این فیلم را انجام داده است. فیلمبرداری اصلی بین سپتامبر و نوامبر سال 2021 در شهرهای لندن، سافولک و برکشایر انجام شد. در ادامه بیوگرافی هنرپیشه ‌‌های فیلم The Strays 2023 را بررسی می‌کنیم.

اشلی مادِکوه در نقش نیو/ شریل

اشلی مادکوه بازیگر انگلیسی متولد 6 دسامبر 1981 برابر با 15 آذر 1360 است. او به خاطر ایفای نقش در آثار مختلف از جمله نقش بامبی در سریال Secret Diary of a Call Girl محصول سال 2008 تا 2010، نقش اشلی داونپورت در سریال درام Revenge محصول سال 2011 تا 2013 و نقش تیتوبا در سریال Salem محصول سال 2014 تا 2017 شناخته شده است. مادکوه همچنین برای بازی در فیلم County Lines محصول سال 2019 نامزد جایزه بفتا برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده است.

باکی باکرِی در نقش ابیگل

باکی باکری بازیگر و نویسنده انگلیسی فیلم ولگردها ۲۰۲۳ متولد سال 2002 میلادی برابر با سال 1381 هجری شمسی است. او برای بازی برجسته‌اش در اولین نقش خود در فیلم درام Rocks محصول سال 2019 شناخته شده است. باکی در 18 سالگی جوان‌ترین دریافت‌کننده جایزه بفتا و همچنین یکی از جوان‌ترین نامزدهای بهترین بازیگر زن شد. او زمانی که 15 ساله بود در مدرسه توسط سارا گاورون (Sara Gavron) کشف شد.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی فیلم The Strays 2023 پرداختیم. این فیلم سینمایی در ژانر درام، هیجان‌انگیز و ترسناک ساخته شده و از حضور بازیگران با استعدادی چون اشلی مادِکوه و باکی باکرِی بهره می‌برد. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا تریلر فیلم The Strays 2023 را دیده‌اید؟ آیا قصد تماشا و دانلود فیلم ولگردها ۲۰۲۳ را دارید یا پیش‌تر آن را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و بازیگران فیلم سینمایی The Strays 2023 چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.