Menu

معرفی فیلم The Wandering Earth 2

فیلم سینمایی زمین سرگردان 2 یک اثر چینی جدید است که در ماه ژانویه توسط China Film Group Corporation منتشر شد. برای معرفی و اطلاعات بیشتر درباره فیلم The Wandering Earth 2 همراه ما بمانید.

فیلم سینمایی زمین سرگردان 2 اثری جدید به کارگردانی فرانت گوو (Frant Gwo) است. فرانت گوو همچنین فیلمنامه این اثر را با همکاری گونگ گیر (Gong Ge’er) نوشته است. ژانر فیلم سینمایی زمین سرگردان ۲ علمی تخیلی، اکشن و ماجراجویی است و در آن اندی لاو (Andy Lau)، وو جینگ (Wu Jing) و لی زوجیان (Li Xuejian) بازی کرده‌اند.

خلاصه داستان فیلم زمین سرگردان ۲

خلاصه ی فیلم سینمایی زمین سرگردان ۲ آمده که انسان‌ها موتورهای عظیمی را روی سطح زمین ساختند تا خانه جدیدی برای خود پیدا کنند اما برای نجات زمین، جوانان باید باری دیگر قدم به جلو بگذارند تا مسابقه‌ای را در مقابل زمان، برای زندگی و مرگ آغاز کنند. این فیلم پیش درآمدی از فیلم زمین سرگردان محصول سال 2019 به نویسندگی لیو سیشین (Liu Cixin) است که تهیه‌کنندگی سری دوم را برعهده داشته است.

معرفی بازیگران فیلم The Wandering Earth 2

گوو تاکید کرد که ممکن است تولید سری دوم تا چهار سال آینده شروع نشود اما نهایتا در 21 ژولای سال 2021 ساخت سری دوم فیلم را تایید کرد. در 18 ژوئن 2021 اندی لاو در طی جشن سی و سومین سالگرد باشگاه هواداران خود یعنی Andy World Club، اعلام کرد که در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد. در 21 ژولای 2021 گزارش شد که فیلم The Wandering Earth 2 توسط اداره ملی رادیو و تلویزیون تایید شده است و تولید آن از اکتبر 2021 تا مارس 2022 در چینگدائو و هایکو انجام می‌شود. همچنین بازگشت وو جینگ به سری دوم نیز تایید شد. در ادامه بیوگرافی هنرپیشه های فیلم سینمایی زمین سرگردان 2 را بررسی می‌کنیم.

اندی لاو در نقش تو هنگیو

اندی لاو بازیگر اهل هنگ کنگ متولد 27 سپتامبر 1961 برابر با 5 مهر 1340 است. او بازیگر، خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده است. او یکی از موفق‌ترین بازیگران سینمای هنگ کنگ است که در بیش از 160 فیلم ایفای نقش کرده و در عین حال در خوانندگی نیز بسیار موفق بوده است.

وو جینگ در نقش لیو پیکیانگ

وو جینگ که با نام جکی وو نیز شناخته می‌شود، بازیگر چینی متولد 3 آوریل 1974 برابر با 14 فروردین 1353 است. او بازیگر، کارگردان و رزمی‌کار اهل چین است. وو بیشتر برای نقش‌هایش در فیلم‌های رزمی مختلف مانند فیلم Tie Chi Boxer محصول سال 1996، فیلم Fatal Contact محصول سال 2006، فیلم‌های Sha Po Lang محصول سال 2005 و بازی در نقش لنگ فنگ در فیلم‌های Wolf Warrior محصول سال 2015 و Wolf Warrior 2 محصول سال 2017 و The Battle at Lake Changjin محصول سال 2021 که اخیرا مورد توجه قرار گرفته است، شناخته می‌شود. او یکی از پردرآمدترین بازیگران چین است و فیلم‌‍‌های او نیز اغلب جزء پردرآمدترین فیلم‌های چین و سراسر جهان هستند.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی فیلم سینمایی زمین سرگردان 2 پرداختیم. این فیلم سینمایی در ژانر علمی تخیلی، اکشن و ماجراجویی ساخته شده و از حضور بازیگرانی چون اندی لاو و وو جینگ بهره می‌برد. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا قصد تماشا و دانلود فیلم سینمایی زمین سرگردان ۲ را دارید یا پیش‌تر آن را تماشا کرده‌اید؟ نظرتان درباره داستان و بازیگران این فیلم چیست؟ منتظر خواندن نظرات شما در بخش دیدگاه‌ها هستیم.