Menu

معرفی فیلم خانم هریس به پاریس می رود 2022

فیلم خانم هریس به پاریس می رود 2022 یک فیلم کمدی درام تاریخی محصول 2022 است. امروز قصد داریم به معرفی فیلم Mrs. Harris Goes to Paris 2022 بپردازیم.

فیلم خانم هریس به پاریس می رود 2022 یک فیلم کمدی-درام تاریخی به کارگردانی و تهیه کنندگی آنتونی فابیان (Anthony Fabian)، بر اساس فیلمنامه‌ای است که وی با همکاری کارول کارترایت (Carroll Cartwright)، کیت تامپسون (Keith Thompson) و اولیویا هترید (Olivia Hetreed) نوشته است. این سومین اقتباس سینمایی از رمان «خانم آریس به پاریس می‌رود» نوشته پل گالیکو (Paul Gallico) در سال 1958 است. در این فیلم لسلی منویل (Lesley Manville)، ایزابل هاپرت (Isabelle Huppert)، لمبرت ویلسون (Lambert Wilson)، آلبا باپتیستا (Alba Baptista)، لوکاس براوو (Lucas Bravo)، الن توماس (Ellen Thomas)، رز ویلیامز (Rose Williams) و جیسون آیزاکس (Jason Isaacs) بازی می‌کنند.

خلاصه داستان فیلم Mrs. Harris Goes to Paris 2022

داستان یک نظافتچی بیوه در لندن در دهه 1950 را روایت می‌کند که دیوانه‌وار عاشق یک لباس مد دیور می‌شود و تصمیم می‌گیرد که باید یکی از این لباس‌ها را داشته باشد. بعد از اینکه کار می‌کند، گرسنه می‌ماند، و برای جمع‌آوری سرمایه برای دنبال کردن رویای خود قمار می‌کند، او وارد ماجراجویی در پاریس می‌شود که نه تنها دیدگاه او، بلکه آینده خانه دیور را تغییر خواهد داد.

معرفی بازیگران فیلم خانم هریس به پاریس می رود 2022

در اکتبر 2020، اعلام شد که لسلی منویل، ایزابل هاپرت، جیسون آیزاکس، لمبرت ویلسون، آلبا باپتیستا و لوکاس براوو به بازیگران این فیلم ملحق شده‌اند و آنتونی فابیان کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای که او در کنار دیگر فیلمنامه‌نویسان، کارول کارترایت، کیت تامپسون و اولیویا هترید، نوشته است، بر عهده دارد. منویل قرار بود تولید کننده اجرایی فیلم باشد.

فیلمبرداری اصلی در اکتبر 2020 آغاز شد. فیلمبرداری بیش از 40 روز در بوداپست انجام شد، قبل از اینکه تولید به لندن و پاریس منتقل شود. در ادامه به معرفی چندی از هنرپیشه های فیلم خانم هریس به پاریس می رود 2022 می‌پردازیم.

لزلی مانویل در نقش آدا هریس

لزلی آن مانویل متولد 12 مارس 1956 یک بازیگر انگلیسی است که به خاطر همکاری‌های مکررش با مایک لی (Mike Leigh)، و حضور در فیلم های Grown-Ups (1980)، کمدی درام High Hopes (1988)، درام Secrets & Lies (1996)، درام All or Nothing (2002)، درام Vera Drake (2004)، کمدی درام Another Year (2010) و بیوگرافی درام Mr. Turner (2014) شناخته شده‌است. او برای نقش‌هایش در فیلم‌های Another Year (2010) و Phantom Thread (2017) نامزد دو جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن اسکار بریتانیا شده است. و فیلم Phantom Thread (2017) نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای او به ارمغان آورد.

ایزابل هوپر در نقش کلادین کولبرت

ایزابل آن مادلین هوپر متولد 16 مارس 1953 یک هنرپیشه فرانسوی است. او که به‌عنوان «یکی از بهترین بازیگران زن جهان» توصیف می‌شود، به‌خاطر نمایش شخصیت‌های سرد و تحقیرآمیز عاری از اخلاق شناخته شده است. او برنده جوایز متعددی از جمله دو جایزه سزار، پنج جایزه لومیر، یک جایزه بفتا، سه جایزه فیلم اروپا دو جشنواره بین‌المللی فیلم برلین، سه جایزه جشنواره کن و جشنواره فیلم ونیز، یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه اسکار است. در سال 2020، نیویورک تایمز او را در فهرست برترین بازیگران قرن بیست و یکم در رتبه دوم قرار داد.

لامبرت ویلسون در نقش مارکی دو شاسان

لامبرت ویلسون متولد 3 اوت 1958 بازیگر، خواننده و فعال فرانسوی است. او در سطح بین المللی بیشتر به خاطر بازی در نقش مرووینگین در سری فیلم‌های The Matrix شناخته شده است. از دیگر فیلم و سریال‌های ویلسون می‌توان به فیلم‌های تاریخی درام Chanel Solitaire، رمانتیک درام The Leading Man، کمدی It’s Easier for a Camel…، جنایی تخیلی Flawless، علمی تخیلی Babylon A.D، فیلم نئونوآر ReWined و علمی تخیلی The Nostalgist اشاره کرد.

کلام آخر

ژانر فیلم خانم هریس به پاریس می رود 2022 درام کمدی است. با بازی ستارگانی مانند لزلی مانویل و ایزابل هوپر که فیلم موفقی بوده است. نظر شما در مورد داستان و شخصیت‌ها چه بود؟ آیا برای دانلود فیلم خانم هریس به پاریس می رود 2022 ترغیب شدید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین درباره فیلم Mrs. Harris Goes to Paris 2022 به اشتراک بگذارید.